Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wiesje schreef:lappen met bandages kunnen mits goed aangebracht niet afzakken. ik gebruik liever preventief iets op de trailer. rijkunst van de chauffeur op de weg wil niet altijd garantie bieden, er zitten ook een hoop klungels op de weg en daar kun je niet altijd voldoende op anticiperen.

ikke schreef:Wiesje schreef:lappen met bandages kunnen mits goed aangebracht niet afzakken. ik gebruik liever preventief iets op de trailer. rijkunst van de chauffeur op de weg wil niet altijd garantie bieden, er zitten ook een hoop klungels op de weg en daar kun je niet altijd voldoende op anticiperen.
Hier MOET je op anticiperen, ALTIJD!!!! Je uitgangspunt MOET zijn dat de hele wereld je wil pesten.
DAAROM roep ik ook altijd dat je nooit teveel motervermogen en -koppel kunt hebben; dan kun je je uit de voeten maken als je weer eens gepest wordt.
En niet zeuren; als je niet kunt anticiperen op het overige verkeer, dan kun je niet autorijden en hoor je dus al helemaal niet met paarden aan de haak te rijden! Demo hebben? Kom langs, dan leer ik je (gratis en voor niks) hoe dat moet.
Wiesje schreef:Relax!!![]()
Ik ben het namelijk helemaal met je eens, en toch denk ik dat dit gewoon niet altijd op gaat. Er kan gewoon altijd iets onvoorziens gebeuren en geen enkele chauffeur kan altijd alles voor zijn. Iemand die achterop je trailer rijdt bijvoorbeeld als je remt voor een stoplicht.
Nibbit schreef:Spijlen als tussenschot lijkt me sowieso niet heel geschikt tita