Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amondi schreef:natuurlijk is dat een oplossing, fijner zou alleen zijn als je het probleem kon oplossen.
Ik heb een 1 paards Ifor met doorlaat systeem, gebruik het nooit want het is niet nodig, maar handig is het zeker!
jij kan het misschien geen oplossing vinden maar het is wel dé oplossing, gewoon hem leren laden op een manier waarmee het achterwaarts gaan geen probleem meer is.Citaat:Graag geen oplossingen aandragen voor t trailerladen!!!!Heb ik al genoeg tips over gehad.

Citaat:(zucht)cissy lezen graag!!!!Ik hoef geen tips voor t wel of niet laden van mijn paard.Dit is niet(!)de vraag
Jol1 schreef:De prijzen voor een Ifor Williams liggen over het algemeen hoger dan die voor andere trailers. Vergelijk maar eens met een Hotra, Heja of Atec. Ik heb zelf een Hotra Innovatie en die is toch echt een heel stuk voordeliger.
Jol1 schreef:Hè Ikke, je reageert telkens wel erg fel hoor! Ik wilde er alleen maar mee zeggen, dat als je voor een voorlader kiest je toch duurder uit bent. Zelfs als je zoals jij dat noemt een "mercedes-trailer" zonder voorlaadklep vergelijkt met een "mercedes-trailer" met voorlaadklep. Daarnaast is er in het goedkopere segment veel meer keuze en ik kan niet in iemands portemonnee kijken, dus misschien toch iets om rekening mee te houden. Daarnaast zijn die goedkopere trailers kwalitatief echt niet slecht. Hotra geeft immers niet voor niets 3 jaar garantie. Je moet ook geen polyester trailer met een houten vergelijken. Of een houten vloer met een aluminium. Kortom: ik vind je een beetje kort door de bocht.
Citaat:nee cissy geen lange tenen maar ik stel een vraag waar ik antwoord op wil,en dan die opmerkingen JIJ kan dat wel geen oplossing vinden,maar het is de oplossing.Jij legt mij iets op waar ik niet op wil en zal ingaan,maar ik vind t niet prettig als mij iets opgedrongen word door mensen die en niet lezen en niet weten waar ze t over hebben! Zoals ikke al zei je kent totaal de situatie en mijn paard niet!!! Dus houdt je gewoon aan t topic of verder liever geen reakties!
) en dit werkt (helaas) bij mijn paard niet. Maar goed we gaan off-topic
ik maak het regelmatig mee dat van die kromme oude mannetjes met járen ervaring in het laden van paarden nog van me leren, omdat ik het anders benader dan zij en dat paard er dan wél in krijg waar het hun niet lukt.