Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suleilitha schreef:Verder kan ik TS nog aanraden om zelf eens bij het paard in de trailer te gaan tijdens het rijden. Mag officieel niet, maar ik heb het ook wel eens gedaan om er bij een extreme angsthaas achter te komen wat er precies gebeurt/aan de hand is.

suleilitha schreef:En bedankt Imker, ten eerste is het niet ongelovelijk dom, want zo is het mij vaak gelukt een erg bang paard te kalmeren. Ik weet dat ik niet de enige gek ben die het wel eens heeft gedaan in dit soort situaties.
Je kunt wel een camera in de trailer hangen maar als je alleen onderweg bent, zou je dus én op het beeldschermpje in je auto moeten kijken én op de weg letten. Dat idee vind ik minstens zo ongelovelijk dom dan zelf in de trailer te stappen.
Vergeet niet, dat mensen die het aandurven om bij een bangerik in de trailer te gaan, zowiezo zelf niet de eerste de beste zijn in de omgang met paarden.
O, en ik wist al dat het verboden is, dat had ik voor jouw post al geschreven.

imker schreef:Nee daar heeft het niets mee te maken. Dat is gewoon logisch nadenken.
Ik probeer me echt niet te profileren als deskundige (al mag ik me ws wel zo noemen. Mijn bedrijfJE zoals je zegt, heeft heel wat voeten in de aarde en tegenwoordig kun je niet zomaar je trailertje aankoppelen en voor de grap paarden gaan transporteren.
Helaas staat in jouw profiel alleen maar nonsens, wat overigens wel grappig is, maar waardoor ik je hele verhaal wel in twijfel trek.
Zo, dat was het dan wel weer. Evt. verdere posts kunnen wel via PB, hoeft voor mij niet zo in iemands topic om het op deze manier te vervuilen.