Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Thats_Me schreef:Begin eerst eens met het schrijven van een goed ondernemersplan. Daar valt of staat het bedrijf mee en heb je ook nodig als je een lening wilt van de bank.
Miss_Malfoy schreef:Je kunt een opleiding Hippische bedrijfskunde doen, dat wil ik gaan doen. Het is bedrijfskunde, maar dan alleen met wat extra's omdat paardenhouderij toch een vak apart is.
Word die eigen stal het niet, dan kun je altijd nog aan de slag bij een bedrijf.
aerdenhout1 schreef:Stallen huren is in mijn ogen geen eigen stal beginnen hoor!

moonfish13 schreef:Henkjan, iig om je klantenkring/bekendheid op te bouwen, als het dan gaat lopen dan heb je niet een godsvermogen in stallen gestopt.
Dat scheelt..
Aerdenhout, het lijkt voor veel mensen een sprookje.
Het is wel 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar bezig/klaar staan voor je stal/klanten.
Even een dagje uit? oeps dan moet ik iemand voor de paarden regelen.
Anne_GTI schreef:De snelste manier om met paarden een miljoen te verdienen is met tien miljoen beginnen.
moonfish13 schreef:Henkjan, iig om je klantenkring/bekendheid op te bouwen, als het dan gaat lopen dan heb je niet een godsvermogen in stallen gestopt.
Dat scheelt..
Aerdenhout, het lijkt voor veel mensen een sprookje.
Het is wel 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar bezig/klaar staan voor je stal/klanten.
Even een dagje uit? oeps dan moet ik iemand voor de paarden regelen.