Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
upendo schreef:Voor 7 euro ga ik me geen juridische procedure op de hals halen.
Charaz schreef:De communicatie vind ik nog veel vreemder dan het wel/niet vergoeden van de verzendkosten, wat een rare reacties!
upendo schreef:Weet ik!
Ik heb zojuist een mail gekregen waar ik geen touw aan vast kan knopen; 'Ik heb een melding gemaakt bij de bank u geld is terug en u word geblokkeerd'
Ik verwacht niet dat hier nog iets uit komt.
upendo schreef:Ik PB jullie even, als ik de verzendkosten morgen teruggestort krijg is het een soort van opgelost en vind ik openbare online naming and shaming niet zo netjes..
upendo schreef:Ja, dat is het vage. Ik heb dus het voorstel gedaan dat zij de retourkosten voor hun rekening namen waarna ik een mail kreeg met (letterlijk): 'hej stuur terug en bestel nooit meer alstublieft'
Nu krijg ik dus alleen het geld van het product teruggestort..
snuffie123 schreef:Mvdende, dat lijkt me in het geval van een bit wat je zelf in de verkeerde maat besteld inderdaad logisch. Echter nu gaat het om iets waar geen goede productomschrijving bij staat en de webshop dus fout zit, niet de koper. Dan lijkt het me rechtvaardig dat de webshop voor de eigen fout moet opdraaien.