Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Pien1989 schreef:Ik heb niks in de trailer liggen (wel anti slip matten). Matten sla ik om en Elke keer na gebruik spoel ik het achterste deel uit met emmer/gieter/slang. Neuswiel daarna hoog opdraaien zodat voorkant omhoog staat en dan zet ik m weg (en het water er dus goed uit loopt). Altijd schoon en droog voor volgende gebruik.
cissy schreef:Zolang het niet regent kun je beter zeiltje lekker open laten om te luchten. Als de trailer dan weer is opgedroogd zeiltje weer dicht. Als het gaat regenen doe je m ook weer dicht.
Mijn ervaring is dat het inregenen wel meevalt, zeker als de kont vd trailer uit de wind staat.
Granoek schreef:Mijn paard is onderuit gegaan door stro in iemand anders zijn trailer, lag ook een dikke rubberen mat maar het stro was toch glad, de trailer was niet eens aan het rijden maar hij wilde zijn dikke kont verzetten en toen lag hij ineens. Dus ik heb nu schrik voor alles wat op stro lijkt
Hier dus altijd zaagsel er in, maar eigenlijk vooral gewoon aan de achterbenen. Paard staat nooit lang in de trailer en plast er eigenlijk nooit in maar moest het nodig zijn dan ligt er wel wat.