Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Nou heb ik geen rijpaarden maar shetjes dus qua wedstrijden kan ik je niet zoveel vertellen.ikke schreef:Klein tipje voor je overtocht (ik neem aan dat je zelf via Rotterdam - Hull gaat) boek een hut met bedden naast elkaar; die is een stuk ruimer en nauwelijks duurder. Boek ook je maaltijden aan boord vooraf, scheelt aanzienlijk!!
gemske schreef:ikke schreef:Klein tipje voor je overtocht (ik neem aan dat je zelf via Rotterdam - Hull gaat) boek een hut met bedden naast elkaar; die is een stuk ruimer en nauwelijks duurder. Boek ook je maaltijden aan boord vooraf, scheelt aanzienlijk!!
Wij hebben juist de ervaring dat de standaard diner-bon die je vooraf kan boeken te duur is. Daarmee kan je in het buffetrestaurant eten. Maar als je naar het a-la-carte restaurant gaat (meteen tafel reserveren als je de boot op loopt!) dan heb je 1) beter eten 2)kan je zomaar goedkoper uit zijn. Ontbijt slaan we meestal over en dan halen we bij de eerste grote tank/service langs de snelweg wat.
Btw, als je graag een wijntje drinkt op de boot kan je het beste aan een van de bars meteen een fles kopen, mag je meenemen over de hele boot, en is stukken goedkoper dan per glas
dat is wel zo'n beetje ons minimum.
Ik heb eens een stel koters meegemaakt die stonden te griezelen bij de worstjes en "black pudding" en dan dus vrolijk een Engels ontbijt bij elkaar scheppen (inkl Black Pudding) terwijl die kinders door hebben dat je NIET Engels bent. Die gezichten, geweldig. Ik mag dan niet alleen graag wat shockeren, een Engels ontbijt is voor mij echt geen straf