Wat heb jij op je trailer staan qua belettering?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Wat heb jij op je trailer staan qua belettering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 16:43

Hoi Bokkers,

Ik loop nu stage bij een beletteringsbedrijf en kan een belettering voor mijn trailer maken wat ik al heel lang wil, heb beschikking over allerlei kleuren en ook full colour is mogelijk.

Echter ben ik nu de hele dag aan het googelen en ik weet niet zo goed wat er nou op moet..
Ik wil wel erg graag de naam van mijn paard met een silhoutte (waarschijnlijk een springend paard met ruiter).

Dus mijn vraag wat heeft de gemiddelde bokker op zijn trailer staan? En dan heb ik het over de doorsnee paardeneigenaar dus niet de
eigenaar met een eigen bedrijf, want dan snap ik dat je je logo erop laat plakken.

Foto van de trailer zou leuk zijn.

Alvast bedankt voor de reacties! +:)+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:45

Voor een vriendin haar nieuwe trailer heb ik een foto van het hoofd van haar paard als ovale sticker laten maken met zijn naam erboven, voor op het deurtje.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:47

Toevallig ben ik net bezig met het maken van een ontwerpje! Een vriend van mij heet een ontwerpbedrijfje, heel handig ;)

Voor Bandito z'n trailer wordt het waarschijnlijk zijn naam in 'zijn' lettertype in een zwarte band.
Zoals hier: http://www.justasweetbandito.tk
We zijn er nog niet uit of de band alleen aan de zijkant blijft, of helemaal rondom gaat lopen.
En er komt een foto van hem bij, die de band deels zal overlappen.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:47

Ik wil niks op de trailer kwa bestickering. Wat ik wel iets vind voor op de laad klep ``doe ons een plezier. houdt afstand van dit dier´´. Dit voor alle bumper klevers

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:49

Net een maand geleden een nieuwe trailer inclusief nieuwe belettering.
Ben er ontzettend blij mee, valt goed op en is keurig en keurig gedaan! _/-\o_
Afbeelding

Slechte kwaliteit, maar That's It is met dubbele kleur gedaan. Zwart onderop als schaduw en rand en rood eroverheen :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 16:50

Bij onze trailer weet ik niet of er iets op de klep kan, daar wordt de belettering niet beter van, wel een leuke zin.

Ik weet dat ik iniedergeval de naam van mijn merrie erop wil (Wiwabalia), voor de rest nog geen idee.
Ik spring en dressuur allebei, dus een soort van logo wat het allebei weergeeft zou ik ook mooi vinden.

@ Roxxiejj: dat is inderdaad mooi gedaan. Handig voor mij is dat ik zelf kan plakken. Dus dat heb ik in een middagje zo gedaan.
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 23-05-12 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:52

paardjes123 schreef:
Wat ik wel iets vind voor op de laad klep ``doe ons een plezier. houdt afstand van dit dier´´. Dit voor alle bumper klevers

Daar zou ik een beetje terughoudend mee zijn, omdat ik toch wel regelmatig verhalen hoor over het averechtse effect daarvan.
Oftewel van die klieren die het dan nodig vinden om toch ff achterop te rijden, of te toeteren..... _-:(

Anoniem

Re: Wat heb jij op je trailer staan qua belettering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:54

Misschien kan je een dressuur/spring/standfoto van je paard nemen, en die in photoshop omzetten in een silhouet, of alleen de randen overtekenen?
Lijkt me wel leuker om een sticker van je eigen paard te hebben dan een standaard dressuur/spring plaatje.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:55

Rumpleteaser schreef:
paardjes123 schreef:
Wat ik wel iets vind voor op de laad klep ``doe ons een plezier. houdt afstand van dit dier´´. Dit voor alle bumper klevers

Daar zou ik een beetje terughoudend mee zijn, omdat ik toch wel regelmatig verhalen hoor over het averechtse effect daarvan.
Oftewel van die klieren die het dan nodig vinden om toch ff achterop te rijden, of te toeteren..... _-:(

Dat idee had ik ook al. Ik wilde iets van 'Pas op, Nitro/TNT inside', maar was inderdaad bang dat ik de irritantjes alleen maar zou aantrekken..

@ TS: degene die dit bij mijn trailer heeft gedaan was met 2 uur al klaar! (achterkant staat nog haar logo en 'Sporthorses' )

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:56

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:57

Ik heb de naam van mijn paard op de zijkant van de kap staan en daaronder een ovale foto van haar hoofd. Fot heb ik wel ergens, zal vanaaf wel even kijken of ik die kan vinden en die uploaden.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:59

Afgelopen weekend in Markelo zag ik echt de meest geniale tekst ever op een trailer:

"dressuur en spring frikadellen"

:')

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 17:00

Haha, wel grappig maar dat hoeft van mij niet zo. :P

Het komt wel op de zijkant van de trailer dus mag wat groter. Op de kap doe ik niks denk ik.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:37

Hierbij een foto van mijn trailer

Afbeelding

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 20:27

Die is ook leuk!

Tuihanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 01:12

paardjes123 schreef:
Ik wil niks op de trailer kwa bestickering. Wat ik wel iets vind voor op de laad klep ``doe ons een plezier. houdt afstand van dit dier´´. Dit voor alle bumper klevers

als, dan liever zoiets....
Afbeelding

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 02:43

Die is super cool! Moest even 2x kijken hahahaha

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 02:53

Haha wat stoer die!

Wij krijgen nu ook weer sponsoring op de trailer, hadden we altijd al op de oude, maar hebben nu een hele grote trailer ivm mennen.
Zal volgende week even foto neerzetten van het design :j
Onze vorige trailer viel ook erg op dmv knaloranje haha, maar was wel gaaf.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 02:54

M_i_R schreef:
Afgelopen weekend in Markelo zag ik echt de meest geniale tekst ever op een trailer:

Die heb ik ook al vaker gezien haha

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 06:03

Ipv alle teksten tegen bumperklevers gewoon: "Let op: levende have" er opzetten?

Die van die paardenbillen vind ik prachtig alleen dat leid mij altijd heel erg af. Ik zie ook wel een vrachtwagens rijden waar dan zogenaamd 'de binnenkant' op staat. Daar blijf ik dan naar kijken en dat is gevaarlijk.

Edit: die van Blackstar vind ik super!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-12 09:26

Het wordt voor toch mij een gestileerd paard, ik heb al een ontwerp wat ik zelf wel erg mooi vind, zal het vanavond eens even uploaden, het is er nog maar 1, ga natuurlijk nog wel verder kijken. Ben benieuwd naar de meningen. Aangezien mijn paard en ik manusjes van alles zijn en dus dressuren, springen, crossen maar ook veel buitenrijden/langere tochten doen, vind ik het zo .... tja om dan alleen bijv. een springend paard te doen en deze is algemeen maar heb ik nog niet eerder gezien.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 15:03

M_i_R schreef:

Oh ja die komt volgens mij hier uut ooost'n :D

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 17:25

de naam van mijn paarden

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 17:46

Mijn trailer (humbaur rapid) is bestickert met metallic kleurige zebrastrepen :D

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:31

Ipsilonka schreef:
Mijn trailer (humbaur rapid) is bestickert met metallic kleurige zebrastrepen :D

Die van jou is echt gaaf!!!!

Een foto/naam van mijn paard zou ik er zelf niet op doen. Vind ik zonde.
Heb zelf op de achterkant van mijn trailer een ''standaard'' paardenhoofd in Bockmannstyle ;-)
Dat vind ik dan wel weer mooi.