Bestaat wedstrijdruiter.nl nog? wacht al 7 maanden op dobert

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Bestaat wedstrijdruiter.nl nog? wacht al 7 maanden op dobert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 21:37

Ik begin hem nu toch wel te knijpen.

Ik heb begin september al een hoofdstel van dobert bij wedstrijdruiter.nl gekocht voor dik over de 300 euro. In december kreeg ik het hoofdstel compleet zoals ik het niet besteld had thuis gestuurd.

Ik heb deze terug gestuurd en zou een nieuwe krijgen. Daar wacht ik nu nog steeds op.

Iedere keer word er beloofd dat hij met 2 weken klaar is en dat gaat nu al weer vanaf januari zo.

Nu had hij gezegd dat het hoofdstel 2 weken terug klaar zou zijn, dan zouden hun het een week later (dus vorige week) ontvangen en gelijk naar mij doorsturen. Ik had het dus inmiddels al moeten hebben.

Ik stuur dus net een mail krijg ik de mail terug met Delivery Status Notification (Failure) ga ik kijken op de site, is die er helemaal niet meer.

Ik ga nu op zoek naar een telefoon nummer en adres, wellicht dat iemand er meer van weet?
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 27-03-11 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:41

Oke, het is wel lang wachten en dat is niet zo netjes. Weet je ook waarom het telkens weer 2 weken word uitgesteld?
Als het echt aan Dobert ligt vind ik dat zij op zich wel netjes gereageerd hebben, om eerlijk te zijn.

__Nathalie__

Re: Bestaat wedstrijdruiter.nl nog? wacht al 7 maanden op dobert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 21:44

Nee ze houden me nergens van op de hoogte. Ik krijg steeds te horen binnen uiterlijk 2 weken is het hoofdstel klaar, en dan wacht ik steeds nog een week extra en dan mail ik weer waar het blijft en dan krijg ik geen reactie dan moet ik 3/4 keer mailen en pas na 1,5 /2 weken als ik dreig met op internet zetten krijg ik antwoord.
Dat vind ik absoluut niet netjes. Zij verkopen het hoofdstel dan moeten zij mij op de hoogte houden. Dat het langer duurd oke maar dit is natuurlijk belachelijk op deze manier.

Ik heb gezegd dat als ik het hoofdstel deze maand niet heb ik mijn geld terug wilde en het wel ergens anders ging kopen. En nu is de site dus opgedoekt.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:48

Ik snap dat het heel erg vervelend is om zo lang te moeten wachten, maar Döbert is nou eenmaal echt niet snel met leveren. Daar kan Wedstrijdruiter niets aan doen, en als je even gegoogled had, had je dat geweten. Wedstrijdruiter reageert idd niet snel op de mail. Ik heb ze daarom gewoon gebeld, en zo contact gehouden, ging prima. Ik snap niet dat je zo gaat dreigen tegen een winkel. Wat denk je daar in godsnaam mee te bereiken? Het probleem ligt bij Döbert, niet bij Wedstrijdruiter. Vind dat Wedstrijdruiter heel netjes op je dreigementen hebben gereageerd. Overigens is het niet toegestaan om mailtjes op Bokt te zetten.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 21:52

Zo dan.

Nou ik vind het belachelijk. En dan druk ik het zacht uit.

Ik heb 2 keer een kentaur springset besteld waar ik ook 6 maanden op het moeten wachten terwijl dat er 3 zouden zijn en daar ben ik keurig van op de hoogte gehouden door de winkel. Daar kreeg ik zelf bericht van wanneer het langer ging duren en dan is het ook prima. Hij verkoopt mij dat hoofdstel niet dobert. Dan moet hij mij op de hoogte houden en niet elke keer zeggen dat het komt en als het dan niet komt niks meer laten horen.

We zijn nu 7 maanden verder heb er dik geld voor betaald en ben er nu wel zat van.

Als het lang duurd moeten ze dat gewoon zeggen en niet elke keer zeggen over 2 weken uiterlijk heb je het thuis, vervolgens niks op sturen en niks meer laten horen en niet meer reageren.

En als ik mn geld terug wil zijn ze niet meer thuis. Nou sorry ik heb 6 maanden lief geduld gehad en het nergens over gehad en nu na 7 maanden wil ik of het hoofdstel of mn geld :o
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 27-03-11 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:57

Heb ooit laarzen bij deze firma besteld.Dit duurde eeuwen en er werd alleen gereageerd als je wat druk op de ketel zette!Uiteindelijk wel gekregen na talloze beloftes maar helaas klopte het niet helemaal.Ter compensatie kreeg ik een stel gifgroene sokken....
Ik geloof dat ze gelinkt zijn aan een andere webshop, zal eens even voor je zoeken!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 21:59

Nou nu die site uit de lucht is heb ik er een hard hoofd in dat ik het hoofdstel nog krijg.
Dus hopelijk kan ik mn geld wel nog terug krijgen.

Zwerfkei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:03

Wedstrijdruiter.nl is ook:
tallyho.nl en pirouetteruitersport.nl

Oorspronkelijk was het een zeer vooraanstaande chique ruitersportwinkel in Molenschot (bij Breda)

Jarenlang geweest en redelijk geholpen (beetje koude kak) maar goed.

Alle webpagina's die ze ooit hadden bestaan niet meer, dus ik denk dat je even heel goed moet googlen voor meer info! Of langs moet gaan in de ruitersportzaak in M'schot, als die nog bestaat. Geld terugvragen zou ik voor gaan... Laat dat hoofdstel dan maar!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 22:04

Ik ga dobert zelf even mailen, wellicht dat het hoofdstel daar nog is en dat ze er al wel voor hebben betaald misschien dat ik er zo nog aan kan komen.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:05

Hee.. dat is gek! Gister was de site er nog. Vorig jaar heb ik nog naar volle tevredenheid een hoofdstel gekocht, geen enkel probleem.

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt..

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:06

Ik heb de andere website gevonden maar die is ook uit de lucht, krijg de zelfde melding...

Edit; zoals zwerfkei al zei... :+
Laatst bijgewerkt door Fortuna22 op 27-03-11 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:07

Ik zou gaan voor bellen. Is sneller en heb je iig gegarandeerd reactie. Wel echt een rotsituatie, 7 maanden is wel erg lang. Bij mij heeft het allebei de keren dat ik iets bestelde ongeveer 3 maanden geduurd. Kreeg een mailtje toen ie binnen was, en een dag daarna had ik hem binnen. Maar dat de sites uit de lucht zijn, voorspelt niets goeds. Heb het telefoonnummer van Wedstrijdruiter iig ook voor je opgespoord (mocht je die nog niet hebben). Zal wel een pbtje sturen.

Zwerfkei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:09

Zwerfkei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:10

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:11

Ik kreeg van de week een mailtje dat wedstrijdruiter.nl niet meer bestaat en is opgesplitst in rijlaarzen.nl, rijbroeken.nl en nog een paar van dat soort sites.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 22:14

thanks mensen!

Nou fijne vent zeg geen hoofdstel leveren en geen geld retouren!

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:16

Zou maar eens een worstebroodje bij die meneer gaan halen! :+

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 22:17

nou ik ga morgen gelijk bellen! En voor dat bedrag zou ik er nog wel naar toe rijden ook nog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:26

Snoekiej schreef:
Ik snap dat het heel erg vervelend is om zo lang te moeten wachten, maar Döbert is nou eenmaal echt niet snel met leveren. Daar kan Wedstrijdruiter niets aan doen, en als je even gegoogled had, had je dat geweten. Wedstrijdruiter reageert idd niet snel op de mail. Ik heb ze daarom gewoon gebeld, en zo contact gehouden, ging prima. Ik snap niet dat je zo gaat dreigen tegen een winkel. Wat denk je daar in godsnaam mee te bereiken? Het probleem ligt bij Döbert, niet bij Wedstrijdruiter. Vind dat Wedstrijdruiter heel netjes op je dreigementen hebben gereageerd. Overigens is het niet toegestaan om mailtjes op Bokt te zetten.

Ja mooi verhaal! Omdat Döbert zo langzaam is, moet je gewoon netjes 7 maanden wachten op je spullen? Zonder eens een keertje te eisen dat je je spullen graag wenst te ontvangen? Amahoela. En als ik dealer zou zijn van Döbert-producten dan zou ik daar heel erg achter aan gaan zitten! Zoiets kun je gewoon niet maken tegenover je klanten. Zeker niet voor zulke bedragen.
En deze ruitershop hield je gewoon aan het lijntje, want ze bestaan niet eens meer... erg onsympathiek dat ze niet eens hebben laten weten hoe het er voor stond.

Ik hoop van ganse harte dat je je hoofdstel nog gewoon krijgt, ik zou daar maar eens langsgaan bij die bakker. Een grote taart/vlaai ter compensatie is wel op zijn plaats!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 22:27

Nou die mag die van mij in zn hol steken. Als ik mn geld maar terug krijg :P

ga morgen gelijk bellen en mn geld terug eisen, en misschien dat dobert dan nog wat voor me kan regelen kwa hoofdstel :)

Hij heeft me idd gewoon aan het lijntje gehouden.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 08:35

Nou ik heb zojuist gebeld. Volgens hem is de site uit de lucht omdat er een nieuwe komt.
Fijn ook dat ze het email adres dan niet in werking houden.
Hij zegt dat ze bericht van dobert gehad hebben dat het hoofdstel onderweg is. Maarja dat heb ik de afgelopen maanden al een keer of 10 gehoord afwachten dus.

Als ik hem de 31e niet heb dan bel ik op dat ik mn geld terug wil.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:55

Als ik jou was zou ik daar niet mee akkoord gaan :o

Ik zou mijn geld terugeisen en als hij dan met het verweer komt dat het hoofdstel al onderweg is zou ik zeggen: heb inmiddels al een andere gekocht bij iemand die wél gewoon volgens afspraak kan leveren.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 09:00

Ik heb net reactie al terug gehad van Dobert en gelukkig klopt het dit keer wel. Begin vorige week hebben hun het al naar hem gestuurd. En ze hebben hem vanmorgen weer gebeld.

ja maar weet je ik wil wel gewoon graag dat hoofdstel. Als ik ergens anders weer een nieuwe moet bestellen moet ik weer wachten.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:06

Ik heb mijn bruine Dobert ook bij hem besteld, alleen dan via http://www.hoofdstelwinkel.nl
Duurde denk ik een maand of drie bij elkaar ipv de 4 weken die op de site stond maar dat had ik wel verwacht, want dat was in Drunen ook zo. Ik ben hem toen in de winkel op gaan halen en heb toen pas betaald. Zeven maanden is wel erg lang, ik snap niet dat Dobert daar zo lang overdoet. :oo

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 09:17

7 maanden is wel erg lang hoor.. Dat zou toch niet mogen he? Wel niet echt netjes dat ze je niet op de hoogte hebben gehouden. Ik zou gelijk in paniek slagen als ik zou zien dat hun shop nergens meer te vinden is. 300€ is toch geen klein bedragje meer