Mijn ervaring met SF Stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eagle19

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 22:24

Jammer dat ons verhaal in twijfel getrokken wordt.
Maar anderzijds ook weer begrijpelijk, aangezien iedereen die reageert op raja's verhaal een kennis of vriend moet zijn (via andere topic's terug te vinden).
Laatst bijgewerkt door eagle19 op 18-06-10 22:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Aradis

Berichten: 6183
Geregistreerd: 14-08-06

Re: Mijn ervaring met SF Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 22:26

:? dat staat ook al op de vorige pagina toch ?

krackertje

Berichten: 2762
Geregistreerd: 08-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 22:28

npoot schreef:
Ik ben het er niet mee eens dat een paar met een 70% afgescheurde pees niet goed kan lopen.
We hebben op stal zelfs een pony gehad die hem voor 90% afgescheurd had en raad eens, die pony kon na een lange revalidatie weer grondwerk doen.

En T uit de wei springen? ik weet niet hoe of waar ze stond maar ze is op stal nooit uit een wei of iets gesprongen en heeft ook nooit de neiging gehad.

Ik steun raja voor 100% en ik vind het vervelend te horen dat mensen dit verhaal in twijfel trekken.


Ik las iets over het feit dat de merrie over iets sprong van 1.10 cm, dat zegt mij echt totaal niets, onze merrie sprong 1 maand voordat ze ingeslapen moest worden door een sincker nog over een hekwerk van ruim 1.20 cm, sommige paarden doen dat nu eenmaal en laten dan niets zien.

De afspraak is gemaakt dat de merrie niet verder verkocht zou worden. Maar ze was immers wel ons eigen paard. Wij zijn rechtmatig eigenaren van het dier geweest. Dat geeft ons nog geen toestemming om Fleurs vertrouwen te schaden, en het dier te verkopen. Dat laatste is ook nooit gebeurd. Telandra stond een tijd bij ons, en in eerste instantie leek het te klikken met onze merries. Echter na vier weken, trapte Telandra een van onze fokmerries. Dit heeft tot gevolg gehad dat deze merrie naar de kliniek moest. Daarnaast bleken wij in korte tijd plaatsgebrek te hebben door het aanleveren van andere paarden uit Spanje. Hierdoor hebben wij besloten haar weg te geven aan een kennis van ons. Telandra kon bij deze man op de wei staan. Het leek ons een goede oplossing. Wij hebben ook tegen deze kennis gezegd dat het paard niet verkocht mocht worden en een doorgescheurde pees had, ondanks dat Telandra nooit een stap kreupel heeft gezet en daarnaast meestal de paddock of wei uitsprong (1.10m hoog hek). De kennis heeft Telandra geruild. Wat er hierna precies met het paard is gebeurd, hebben wij nooit in de hand gehad.

Afspraken zijn afspraken, dan had deze stal deze afspraken niet moeten maken, leuk trouwens dat ze dat hier zo duidelijk aangeven, TS doe er je ding mee...

Babsie_Flash

Berichten: 4745
Geregistreerd: 12-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 22:29

dat sfstables het bericht herhaald zegt mij genoeg... Gelukkig heeft het paard nu een betere plek...

anshrop

Berichten: 709
Geregistreerd: 26-04-07

Re: Mijn ervaring met SF Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:13

De merrie zou niet verder verkocht worden, daar waren harde afspraken over gemaakt, maar mocht dus wel worden weggegeven en geruild? Het was toen niet mogelijk contact op te nemen met de persoon met wie je duidelijke afspraken had over waar dit paard naar toe zou moeten als je haar zelf niet meer wilde? Dat klinkt zeer betrouwbaar en logisch ook SF Stables. Jullie verhaal rammelt aan alle kanten. Echter logisch is wel dat Fleurs bekenden hier reageren, zij hebben het drama van dicht bij meegemaakt. Fleur is naïef geweest in haar handelen, dat was haar enige fout, dat zal een volgende keer niet meer gebeuren, daar kan ze SF stables voor bedanken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:18

wij hebben ook een paard met een groot peesletsel staan,Er mee rijden kan nooit niet meer.Maar het belet meneer niet om uit de wei tespringen als het te lang duurt voor hij gehaald word.Beest weet niks van zijn letsel hè.
kreupel lopen doet hij ook niet.

eagle19

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-05-10

Re: Mijn ervaring met SF Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:23


Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:29

Doel je op dit stuk SFstables:
Kreupelheid: vaak is het paard mild tot ernstig kreupel van een peesblessure, dit hoeft niet altijd. Zeker in de herstelfase is de kreupelheid vaak al lang verdwenen voordat de pees geheel hersteld is. Het grote gevaar hierbij is dat de training te vroeg wordt hervat, doordat de kreupelheid al verdwenen is. Doordat niet in alle gebieden van de pees evenveel zenuwen zitten kan de kreupelheid erg meevallen vergeleken met de schade aan de pees.
Daar staat namelijk in wat hier al meerdere keren is uitgelegd, dat een paar met een ernstige peesblessure niet kreupel hoeft te lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:30

sfstables schreef:
Jammer dat ons verhaal in twijfel getrokken wordt.
Maar anderzijds ook weer begrijpelijk, aangezien iedereen die reageert op raja's verhaal een kennis of vriend moet zijn (via andere topic's terug te vinden).

buiten het feit dat ik Fleur idd sneller zal geloven dan jullie (Dat wordt nog meer versterkt de komst van ene KWPN19 hier in dit topic :? Niet dat ik het verhaa van Fleur verder in twijfel trek )

zou ik mezelf als het verhaal dat hier staat klopt, diep schamen als handelsstal. Je snapt toch wel dat iemand z'n paard niet verkoopt aan een handelstal zodat het niet in de handel terecht komt? Op het moment dat die handelstal dan belooft het paard niet te verhandelen heeft het weinig meer met tegen je principes ingaan te maken..

Jullie hebben een goed tehuis beloofd aan deze merrie ! En geven haar weg aan een kennis (zonder Fleur in te lichten kennelijk :? ), zonder er verder zicht op te hebben wat er mee gebeurt! En aangezien Fleur haar nu terug heeft moeten kopen voor een vrij onredelijk bedrag, lijkt het me niet dat ze er op heeft toegezegd dat jullie er mee mogen doen wat jullie willen.

Daarnaast geven jullie een paard met een voor 70% doorgescheurde pees de mogelijkheid om over 1.10 te springen uit een paddock :? Je tekst suggereert dat dat meerdere keren gebeurd is? Dat laat je toch niet gebeuren als paardenliefhebber, als je weet dat zo'n paard geblesseerd is?
Eigenlijk heb je met je eigen verhaal bij mij iig bevestigd dat ik het bedrijf SFstables idd niet betrouwbaar is...

eagle19

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:46

Menino schreef:
sfstables schreef:
Jammer dat ons verhaal in twijfel getrokken wordt.
Maar anderzijds ook weer begrijpelijk, aangezien iedereen die reageert op raja's verhaal een kennis of vriend moet zijn (via andere topic's terug te vinden).

buiten het feit dat ik Fleur idd sneller zal geloven dan jullie (Dat wordt nog meer versterkt de komst van ene KWPN19 hier in dit topic :? Niet dat ik het verhaa van Fleur verder in twijfel trek )

zou ik mezelf als het verhaal dat hier staat klopt, diep schamen als handelsstal. Je snapt toch wel dat iemand z'n paard niet verkoopt aan een handelstal zodat het niet in de handel terecht komt? Op het moment dat die handelstal dan belooft het paard niet te verhandelen heeft het weinig meer met tegen je principes ingaan te maken..

Jullie hebben een goed tehuis beloofd aan deze merrie ! En geven haar weg aan een kennis (zonder Fleur in te lichten kennelijk :? ), zonder er verder zicht op te hebben wat er mee gebeurt! En aangezien Fleur haar nu terug heeft moeten kopen voor een vrij onredelijk bedrag, lijkt het me niet dat ze er op heeft toegezegd dat jullie er mee mogen doen wat jullie willen.

Daarnaast geven jullie een paard met een voor 70% doorgescheurde pees de mogelijkheid om over 1.10 te springen uit een paddock :? Je tekst suggereert dat dat meerdere keren gebeurd is? Dat laat je toch niet gebeuren als paardenliefhebber, als je weet dat zo'n paard geblesseerd is?
Eigenlijk heb je met je eigen verhaal bij mij iig bevestigd dat ik het bedrijf SFstables idd niet betrouwbaar is...


Ik begrijp dat je zo reageert en Fleur eerder geloofd dan ons.
Telandra sprong in de wei over een afgezet stuk in een land waar de weide weer moest aangroeien.
Door de omwonende is mij verteld dat ze eroverheen sprong en zodoende hebben we haar van het land op stal moeten zetten.
Fleur hebben we hiervan op de hoogte gesteld dat er een conflict was tussen onze merrie en dat we ruimte gebrek hadden.
De merrie kon hier niet blijven waarvoor ze was bedoeld.
Fleur hebben we het verhaal uitgelegd, ze wilde er nu niks van weten omdat ze met de verzekering bezig was.
Telandra mocht niet op internet verschijnen omdat die er nooit achter mochten komen dat Telandra verkocht is, anders kreeg ze nooit uitbetaald.
Ik wist ook niet dat ze alweer met een ander paard bezig was, omdat ze mij duidelijk vertelde dat ze er voorlopig niet aan toe was ''nu zeker niet en zeker niet na twee keer een paard te hebben moeten wegbrengen" vertelde ze.
Ze kon zeker geen twee paarden betalen in een rusthuis.

IndezzW
Berichten: 273
Geregistreerd: 06-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:51

@ SF stables

Je verhaal is niet echt consistent (als je weet wat dat is en anders zou ik het even opzoeken in het woordenboek zodat je kan zorgen dat je verhalen voortaan wel consistent zijn, tenminste als je wilt dat wij jou geloven) eerst zeg je namelijk dat je met Telandra naar de kliniek in Someren bent geweest, waar ze is goedgekeurd. IS NIET WAAR!!!

Nu noem je dat helemaal niet meer (waarschijnlijk omdat we dit met z'n allen al ontkracht hadden).

Eerst was Telandra naar één of ander boertje gegaan en nu ineens naar een kennis :S :S :S :S :S :S :S

Eventjes een vraag uit interesse: ben jij/zijn jullie schrizofeen?
Meerdere verhalen, meerdere accounts, een leven gebaseerd op leugens.

Mocht dit niet het geval zijn, dan vraag ik me af hoe lang jullie dit nog volhouden, want eens komt er een dag, dat al jullie leugens zich tegen elkaar uitspelen.

Aradis

Berichten: 6183
Geregistreerd: 14-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:51

Ik kan er met mijn kop niet bij dat Raja niet naar jullie luistert en het paard vervolgens voor een veel groter bedrag terug koopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:52

sfstables schreef:
Menino schreef:

buiten het feit dat ik Fleur idd sneller zal geloven dan jullie (Dat wordt nog meer versterkt de komst van ene KWPN19 hier in dit topic :? Niet dat ik het verhaa van Fleur verder in twijfel trek )

zou ik mezelf als het verhaal dat hier staat klopt, diep schamen als handelsstal. Je snapt toch wel dat iemand z'n paard niet verkoopt aan een handelstal zodat het niet in de handel terecht komt? Op het moment dat die handelstal dan belooft het paard niet te verhandelen heeft het weinig meer met tegen je principes ingaan te maken..

Jullie hebben een goed tehuis beloofd aan deze merrie ! En geven haar weg aan een kennis (zonder Fleur in te lichten kennelijk :? ), zonder er verder zicht op te hebben wat er mee gebeurt! En aangezien Fleur haar nu terug heeft moeten kopen voor een vrij onredelijk bedrag, lijkt het me niet dat ze er op heeft toegezegd dat jullie er mee mogen doen wat jullie willen.

Daarnaast geven jullie een paard met een voor 70% doorgescheurde pees de mogelijkheid om over 1.10 te springen uit een paddock :? Je tekst suggereert dat dat meerdere keren gebeurd is? Dat laat je toch niet gebeuren als paardenliefhebber, als je weet dat zo'n paard geblesseerd is?
Eigenlijk heb je met je eigen verhaal bij mij iig bevestigd dat ik het bedrijf SFstables idd niet betrouwbaar is...


Ik begrijp dat je zo reageert en Fleur eerder geloofd dan ons.
Telandra sprong in de wei over een afgezet stuk in een land waar de weide weer moest aangroeien.
Door de omwonende is mij verteld dat ze eroverheen sprong en zodoende hebben we haar van het land op stal moeten zetten.
Fleur hebben we hiervan op de hoogte gesteld dat er een conflict was tussen onze merrie en dat we ruimte gebrek hadden.
De merrie kon hier niet blijven waarvoor ze was bedoeld.
Fleur hebben we het verhaal uitgelegd, ze wilde er nu niks van weten omdat ze met de verzekering bezig was.
Telandra mocht niet op internet verschijnen omdat die er nooit achter mochten komen dat Telandra verkocht is, anders kreeg ze nooit uitbetaald.
Ik wist ook niet dat ze alweer met een ander paard bezig was, omdat ze mij duidelijk vertelde dat ze er voorlopig niet aan toe was ''nu zeker niet en zeker niet na twee keer een paard te hebben moeten wegbrengen" vertelde ze.
Ze kon zeker geen twee paarden betalen in een rusthuis.


Oooh, komop toch... Dat is een smerig stukje manipulatie wat je daar schrijft. Het doet er niet toe of ze naar een 2e paard aan 't kijken was of niet, dit staat er puur om haar minder betrouwbaar te laten lijken. Dat wat eronder staat ga ik uberhaupt maar niet op in. Jullie slaan je eigen ruiten in!

Ik denk dat Fleur hier verder zelf beter op kan reageren op ik, maar gezien het bedrag dat ze heeft moeten betalen om Telandra uiteindelijk terug te kopen lijkt het me niet echt waarschijnlijk dat 't haar om het (verzekerings)geld te doen was..
........

Sjeempie

Berichten: 2187
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:52

het lijkt me nogal onlogisch dat als zij aangeeft dat als het paard niet bij jullie kan of mag blijven, zij deze weer op komt halen en jullie nemen daar contact over op, zij daar niks van zou willen weten en vervolgens na een veel te lange zoektocht wel een enorm bedrag voor datzelfde paard betaald om haar terug te krijgen. beetje krom vind je ook niet?

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:55

Ik vind het jammer dat de verhoudingen in dit topic zo scheef zijn getrokken.
Op een of andere manier weten jullie allemaal 100% zeker dat wat Fleur verteld waar is en SFstables verhaal is sowieso niet waar. Ze krijgen geeneens de mogelijkheid om dingen recht te zetten.. nee nee alles is per direct niet waar, onjuist, verzonnen of rammelt. Dat vind ik jammer. Want de helft van de bokkers is volgens mij nog nooit daadwerkelijk in aanmerking gekomen met desbetreffende stal.

Nu ben ik vast ook een onbetrouwbare bron omdat ik zelf veel bij SFstables kom.. maar goed dat geld hetzelfde voor alle overige kennissen die hier in dit topic reageren aan Raja's kant. Ik denk dat dit sowieso een onvermoeibaar welles nietus topic wordt..

SFstables geeft toe fout te hebben gehandeld, dat ze het anders hadden moeten aanpakken maar ook dat ze dit nooit met opzet hebben gedaan en verder ook nooit problemen of klachten hebben gehad.. waarom wordt hier niet nagekeken? Welke stal maakt NOOIT fouten?

Hier wordt zelfs vergeleken met dat van Alberto Stegerman. Dat is hier toch helemaal niet aan de orde? Dit is één geval, wat fout is gegaan, wat ook is toegegeven, waar niet voor wordt open gestaan.. en opeens gebeuren hier dezelfde soort praktijken? En dat weten we dan ook gelijk zonder daar te zijn geweest.

Ik ben het met jullie eens dat een handelsstal dit soort dingen niet zo zou moeten afhandelen, ik snap dat sommige mensen verschillende ''verkooptechnieken'' niet aanspreekt. Maar dit maakt een stal nog niet verschrikkelijk, dierenbeulen, geen hart voor paarden en al het andere smerige wat ik hier voorbij heb zien komen.

Bokt is goed in ''overdrijven'' en dat is hier weer heel goed te lezen. Haast niemand hier in het topic is daadwerkelijk hier geweest, dus je kan niet bepalen of iemand harteloos is en slecht voor zijn of haar paarden. Stuur anders gerust de DB erop af, zoals hier al geopperd werd.. die heeft hier niets te klagen.

IndezzW
Berichten: 273
Geregistreerd: 06-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:56

sfstables schreef:
Fleur hebben we het verhaal uitgelegd, ze wilde er nu niks van weten omdat ze met de verzekering bezig was.
Telandra mocht niet op internet verschijnen omdat die er nooit achter mochten komen dat Telandra verkocht is, anders kreeg ze nooit uitbetaald.
Ik wist ook niet dat ze alweer met een ander paard bezig was, omdat ze mij duidelijk vertelde dat ze er voorlopig niet aan toe was ''nu zeker niet en zeker niet na twee keer een paard te hebben moeten wegbrengen" vertelde ze.
Ze kon zeker geen twee paarden betalen in een rusthuis.


Oja en by the way, Fleur is er door iemand van bokt (uit het peesblessuretopic) op attent gemaakt dat T'tje te koop werd aangeboden via marktplaats met foto's op internet. Daarna is zij meteen gaan zoeken en DAARNA heeft ze jullie pas gesproken. Dus banketstaaf niet dat ze niet wilde dat T via internet werd verkocht want dat is gewoon WEER een leugen!

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 23:58

IndezzW schreef:
@ SF stables

Je verhaal is niet echt consistent (als je weet wat dat is en anders zou ik het even opzoeken in het woordenboek zodat je kan zorgen dat je verhalen voortaan wel consistent zijn, tenminste als je wilt dat wij jou geloven) eerst zeg je namelijk dat je met Telandra naar de kliniek in Someren bent geweest, waar ze is goedgekeurd. IS NIET WAAR!!!

Nu noem je dat helemaal niet meer (waarschijnlijk omdat we dit met z'n allen al ontkracht hadden).

Eerst was Telandra naar één of ander boertje gegaan en nu ineens naar een kennis :S :S :S :S :S :S :S

Eventjes een vraag uit interesse: ben jij/zijn jullie schrizofeen?
Meerdere verhalen, meerdere accounts, een leven gebaseerd op leugens.

Mocht dit niet het geval zijn, dan vraag ik me af hoe lang jullie dit nog volhouden, want eens komt er een dag, dat al jullie leugens zich tegen elkaar uitspelen.


Wat is dit voor een rare post? Gaan we nu met dure woorden smijten omdat dit wellicht slimmer toont? Dat zegt wellicht meer over jou dan over SFstables.

Het boertje = de kennis.

IndezzW
Berichten: 273
Geregistreerd: 06-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:00

Nagini schreef:
Ik vind het jammer dat de verhoudingen in dit topic zo scheef zijn getrokken.
Op een of andere manier weten jullie allemaal 100% zeker dat wat Fleur verteld waar is en SFstables verhaal is sowieso niet waar. Ze krijgen geeneens de mogelijkheid om dingen recht te zetten.. nee nee alles is per direct niet waar, onjuist, verzonnen of rammelt. Dat vind ik jammer. Want de helft van de bokkers is volgens mij nog nooit daadwerkelijk in aanmerking gekomen met desbetreffende stal.

Nu ben ik vast ook een onbetrouwbare bron omdat ik zelf veel bij SFstables kom.. maar goed dat geld hetzelfde voor alle overige kennissen die hier in dit topic reageren aan Raja's kant. Ik denk dat dit sowieso een onvermoeibaar welles nietus topic wordt..

SFstables geeft toe fout te hebben gehandeld, dat ze het anders hadden moeten aanpakken maar ook dat ze dit nooit met opzet hebben gedaan en verder ook nooit problemen of klachten hebben gehad.. waarom wordt hier niet nagekeken? Welke stal maakt NOOIT fouten?

Hier wordt zelfs vergeleken met dat van Alberto Stegerman. Dat is hier toch helemaal niet aan de orde? Dit is één geval, wat fout is gegaan, wat ook is toegegeven, waar niet voor wordt open gestaan.. en opeens gebeuren hier dezelfde soort praktijken? En dat weten we dan ook gelijk zonder daar te zijn geweest.

Ik ben het met jullie eens dat een handelsstal dit soort dingen niet zo zou moeten afhandelen, ik snap dat sommige mensen verschillende ''verkooptechnieken'' niet aanspreekt. Maar dit maakt een stal nog niet verschrikkelijk, dierenbeulen, geen hart voor paarden en al het andere smerige wat ik hier voorbij heb zien komen.

Bokt is goed in ''overdrijven'' en dat is hier weer heel goed te lezen. Haast niemand hier in het topic is daadwerkelijk hier geweest, dus je kan niet bepalen of iemand harteloos is en slecht voor zijn of haar paarden. Stuur anders gerust de DB erop af, zoals hier al geopperd werd.. die heeft hier niets te klagen.


Er is inderdaad een enorme fout gemaakt. Fleur had gewoon gebeld moeten worden toen besloten werd dat Telandra niet mocht blijven. Dan had zij zelf aan kunnen geven of het paard doorverkocht mocht worden of niet.

Over overdrijven gesproken, een paard dat is afgekeurd met zo'n peesblessure toch doorverkopen, waarna het dier vervolgens over 1.10 moet springen noem ik niet echt overdrijven. En nee, inderdaad, die hindernissen zijn niet bij SF stables gesprongen, maar wel dankzij hun.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: Mijn ervaring met SF Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:03

Ja dat klopt. En Fleur is hierna ook gebeld. Dat zij het geduld of weet ik wat niet kon opbrengen tot Frank het geregeld had is uiteindelijk haar eigen fout. Dan had ze ook nooit dat geld hoeven betalen.

Paard is overigens weggegeven. Niet doorverkocht. Als jij een paard in goed vertrouwen als fokmerrie ergens op het land laat zetten kun jij niet weten wat er gebeurd of wel. Als iemand weet ik waar nu met mijn paard 1.20 springt kan ik daar toch ook niets aan doen? Ik was er immers niet bij. Wil nog niet zeggen dat ik wil dat dit gebeurt.

IndezzW
Berichten: 273
Geregistreerd: 06-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:04

Nagini schreef:
Wat is dit voor een rare post? Gaan we nu met dure woorden smijten omdat dit wellicht slimmer toont? Dat zegt wellicht meer over jou dan over SFstables.

Het boertje = de kennis.


Ten eerste, ben jij SF stables, nee! Dit bericht was niet voor jou bedoeld.
Ten tweede, als je liegt, lieg dan goed en vertel een consistent verhaal. En wat dure termen? Dit is gewoon ABN. Waarom zou ik slimmer willen overkomen? Wat zegt dat over mij dan? Dat ik inderdaad slimmer ben? Dat weet ik wel hoor, hoef je mij niet meer te vertellen hoor juffie.

IndezzW
Berichten: 273
Geregistreerd: 06-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:06

Nagini schreef:
Ja dat klopt. En Fleur is hierna ook gebeld. Dat zij het geduld of weet ik wat niet kon opbrengen tot Frank het geregeld had is uiteindelijk haar eigen fout. Dan had ze ook nooit dat geld hoeven betalen.


Tot Frank wat geregeld had?
Waar was T dan heengegaan?

eagle19

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:06

Erg jammer dat het zo moet gaan.
Ik probeer hier redelijk te zijn en zo vriendelijk mogelijk mijn verhaal te doen.
Het zou wel zonde zijn dat ik mijn bedrijf door leugens de grond in zou willen werken en daarvoor een paard niet terug te willen geven aan Fleur.
Wat heeft dat voor meer waarde aan ons bedrijf?
Hoe lang wil je dan blijven bestaan?
Wij doen dit al zo lang en omdat wij hier een grote buren ruzie hebben gehad zijn hun hier begonnen te schrijven dat wij alleen maar slachtpaarden verkopen.
We zijn de zwaar berucht bla bla bla.
Toen kwam Fleur in een keer met ons conflict en nu lijkt het net of we super slecht zijn.

Hierbij zou ik iedereen willen uitnodigen een kijkje bij ons te nemen, zodat jullie kunnen zien waar en hoe wij met ons dieren wonen.

Stuur een PB voor adres en afspraak.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:07

Ach wat leuk, je noemt me letterlijk bij mijn vakterm. Dankje.

Dit vind ik echt de meest nutteloze discussie en die ga ik ook niet me je aan wie wel of niet slimmer is.
Het ging mij er meer om dat je nogal denigrerend sprak of zij het woord wel of niet konden.

Nee ik ben niet SFstables, maar het is nog altijd een openbaar forum. Als ik wil reageren, reageer ik, dan hoef jij mij niet op mijn plek te zetten.

Mocht je nog iets persoonlijks tegen mij te vertellen hebben mag dat via de PB, daar gaat dit topic niet over, ''tante''.

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:08

Het paard is weggegeven door SF Stables aan een kennis. Waarom stond ze dan te koop aangeboden op internet?

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 00:09

IndezzW schreef:
Nagini schreef:
Ja dat klopt. En Fleur is hierna ook gebeld. Dat zij het geduld of weet ik wat niet kon opbrengen tot Frank het geregeld had is uiteindelijk haar eigen fout. Dan had ze ook nooit dat geld hoeven betalen.


Tot Frank wat geregeld had?
Waar was T dan heengegaan?


Weet ik veel, degene die d'r op sporthorses had aangeboden?
Hij had daar contact mee het verhaal uitgelegd en bijna rond dat ie het paard gewoon terug kreeg om 'n aan fleur terug te geven.

Ik snap eigenlijk niet waarom ik je dit uitleg, ten 1e ben ik SFstables natuurlijk niet.
Ten 2e neem je het toch niet van me aan.