@marjanb ik heb ook al rondjes gemaild. Denk dat ze inmiddels denken "oh, heb je haar weer
". Toevallig van het weekend mailtje terug, diegene had er twee! voor me, precies wat ik wilde. Helaas, ene was al weg toen ik op zaterdagochtend om half negen (zijn berichtje was van 0700 uur en de trailer stond nog niet eens op de site), de ander moest hij nog binnenkrijgen maar ik was de eerste gegadigde... alleen toen bleken de mensen hem toch liever zelf te verkopen dan in te ruilen, dus hij kreeg hem niet binnen. En ik zit zo ongeveer vastgeplakt aan marktplaats, facebook, alles, echt heel veel sneller kan ik niet reageren. En als ik al snel genoeg reageer, staat wat enigszins interessant is ook nog eens minimaal 2,5 uur rijden hiervandaan, dus dan is er altijd wel iemand die eerder komt, al zou ik direct in de auto springen
@Melia ik stuur je een pb! Twente is niet in de buurt maar hey, je moet er wat voor over hebben, haha.
Vandaag rondgebeld. De HB506 is nergens op voorraad (en de prijs is gestegen naar bijna 10k
). Eén bedrijf logde in op het systeem; als ik nu bestel, wordt de trailer oktober 2022 in productie genomen.
Er stond er 1 op voorraad en ik kreeg een hele mooie prijs voor de 1,5 paards dus ik kon 'm niet laten staan. Ik ben heel benieuwd hoe lang het duurt voordat de 1,5p weer is verkocht. Zoveel trailers stonden er niet.