Paard informatie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57911
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 13:17

Suzanne F. schreef:
Oké inclusief poetsen doe ik er als ik rustig aan doe wel langer over. Maar dan nog is 30-45 min wel overdreven.

Zelfs als ik heel chill doe kom ik niet aan een half uur denk ik tenzij ik 'm geheel ga wassen. :')

Daarbij lijkt het idd over een middeleeuws verhaal te gaan, iets zegt me dat de paarden in de middeleeuwen een harde borstel over het lijf kregen en dat de hoeven wellicht ook al schoon gemaakt werden ivm steentjes. Maar veel meer zullen ze toen niet gedaan hebben met die paarden. Showsheen enz hadden ze toen nog niet dus met een kwartiertje zullen ze al aardig lang aan de gang geweest zijn om die dieren vertrekkensklaar te hebben.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie



Pindake
Berichten: 3
Geregistreerd: 16-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-21 00:31

Oke... In 1 woord: WAUW!

Dit is echt een hoop zinvolle informatie. Hiermee kan ik het zeker stukken realistischer maken dat het momenteel is. Alleen al door kleine details te laten vallen, kan het qua omschrijving veel meer diepgang krijgen en minder oppervlakkig overkomen.

Echt super bedankt! Al mijn vragen zijn eigenlijk zeer goed beantwoord. Ik heb er gewoon niets meer aan toe te voegen.

Wat betreft een paardrijles nemen. Ik ben bang dat dat niet iets voor mij is. Dat vind ik namelijk best wel erg eng. Vroeger heb ik het als kind wel eens gedaan. Het zijn niet de paarden waar ik bang voor ben, maar meer de hoogte en het gebrek aan controle. Het komt niet echt overeen met een brommer, hihihi. :o

Nogmaals, heel erg bedankt! :)

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Paard informatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 07:45

Succes met je boek!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Clien_, CairnTerrier, Felixity, Saar4 en 76 bezoekers