Wat hebben jullie over voor training?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Thorn2006

Re: Wat hebben jullie over voor training?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 07:37

Nottinghill

Wat goed dat je hier zo mee bezig bent en goed over nadenkt.
Ik ben zelf ook revalidatietrainer (3 jarige opleiding) en heb ook geen hoog niveau gereden (M)
De revalidatie heb ik voornamelijk voor mijn eigen dieren gedaan en ik de kennis van de mensen die er voor hebben geleerd erg beperkt vind en ze niet breed durven te kijken en niet durven door te sturen naar collega's die er bv meer ervaring mee hebben.
Ik zit in het Noorden van Nederland dat is hier best een uitdaging want mensen durven hier ook niet zomaar te veranderen. Maar merk wel omdat ik veel ervaring heb ook met probleem paarden ( ;) ), revalideren, les geven (vooral basis basis basis, houding & zit) en werk veel met bijzondere mensen & kinderen.
Ik heb het heel druk, werk nu nog 16 uur voor een werkgever maar dat ga ik afbouwen.
Revalideren doe ik op de plek waar de dieren staan. Veel via de telefoon en mensen zoeken ook echt iemand waar ze mee kunnen sparren. Heb zelf ook een fijn en breed netwerk en stuur mensen door naar behandelaars die (wat ik denk) bij het paard en eigenaar passen op dat moment.

Uur tarief is €40,-, half uur €25,- en reiskosten komen er overheen.

Alvast heel veel succes.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie