Trailer + auto trekhaak beschikbaar omg Kaatsheuvel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Trailer + auto trekhaak beschikbaar omg Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-20 11:42

Hi all!

Tegenwoordig helaas niet meer de beschikking over een trailer en auto met trekhaak. Vanavond ga ik kijken bij een pony en mag evt meteen mee. Dit erg graag want mijn andere staat nu al ruim een maand alleen door overlijden vriendje.

Iemand enig idee dit op kort termijn te kunnen regelen? Mijn kringen hebben geen vervoer of zelf nodig voor trainingen etc.

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 11:44

Ik weet natuurlijk niet waar je woont maar misschien kan je er een in je omgeving huren? https://www.europcar.nl/extraservices/h ... t-trekhaak En anders misschien een klein B vrachtwagentje huren? Bij ons in de omgeving is dit ook wel mogelijk

Edit: Sorry ik zie nu dat je ook geen trailer meer hebt dan heeft alleen een auto huren ook geen zin natuurlijk. Misschien zijn er dan wel kleine vrachtwagentjes in de buurt? Hier worden ze vaak door grote stallen verhuurd
Laatst bijgewerkt door Kidde op 18-08-20 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2417
Geregistreerd: 07-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 11:47

In de omgeving van jou zit een paarden wagen verhuur bedrijf. Ben even de naam kwijt dacht loon op zand Kaatsheuvel Waalwijk in die hoek iig. Kun je simpel met b rijbewijs rijden.

edit het is in Haren, paardenwagenhuren-nb.nl was de website volgens mij