Hippo zorg verzekering

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IndianaBronx

Hippo zorg verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 21:05

Hallooo.

Ik wil Bronx (konik hengstje 1,5) laten verzekeren.
Wat is jullie mening over verzekeren? Wel of niet doen?
Wat zijn de voor en nadelen van een verzekering?
En moet je paard persé zijn gekeurd door een dierenarts om hem te laten verzekeren?
En dan een andere vraag, ik heb hem niet op mijn/ ouders naam staan.
Hoe doe ik dit? Misschien kom ik een beetje onwetend over maar het is ook m'n eerste eigen ponie.
Bronx heeft een Paspoort waarin hij "koniker 50" heet. Meer niet, helaas.

ben waarschijnlijk ook weer een beetje off-topic/verdwaald maar k ben een nieuweling op bokt, sorry daarvoor

Ik krijg graag een reactie!

alvast bedankt,

Sifra

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:25

EmptyWords

Re: Hippo zorg verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:46

ik heb mijn paard ook verzekerd bij hippo, er moet wel een klinische keuring gedaan worden (stelt neit heeel veel voor), hij stond toen ook no gniet op mijn naam, maakt niet uit

amyz

Re: Hippo zorg verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:53

Ik heb mijn pony ook verzekerd bij hippo. Kwam iemand langs die heeft t paspoort bekeken, moest van hem weg stappen en weer terug en klaar :') Je kunt evt even met ze bellen, hebben mij toen ook heel vriendelijk geholpen over oa het te verzekeren bedrag :) Ik vind t erg prettig zo, mocht er iets gebeuren ben ik gewoon goed verzekerd. Mn ouders kunnen in nood ook bij springen hoor, maar dit voelt gewoon veilig :) Let wel goed op met de pakketten enz, je basispakket bepaalt de dekking. Dus aan basis 1 met bijv uitbreiding 3 heb je nog niet veel :+

IndianaBronx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 11:09

Hey!
bedankt voor jullie reactie's! ik ben ff wat meer te weten gekomen!

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 21:58

bij gewone verzekering dus bij dood en ongeschikt heid komen ze langs te schatten op waarde niks bijzonders aan..

maar wil je een uitgebreide zorgkosten verzekering bij hun moet je paard kliniche goed gekeurt worden dit kopie stuur je op met aanmeldings formulier en klaar is kees ze zijn bij mijn paard nog nooit wezen kijken zit dus in de uitgebreide ziektenkosten maar betalen netjes je gemaakte DA kosten over...alleen 50 euro eigenrisico dus rekening 300 50 euro zelf betalen de rest krijg je van hun terug.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:53

ship schreef:
bij gewone verzekering dus bij dood en ongeschikt heid komen ze langs te schatten op waarde niks bijzonders aan..

maar wil je een uitgebreide zorgkosten verzekering bij hun moet je paard kliniche goed gekeurt worden dit kopie stuur je op met aanmeldings formulier en klaar is kees ze zijn bij mijn paard nog nooit wezen kijken zit dus in de uitgebreide ziektenkosten maar betalen netjes je gemaakte DA kosten over...alleen 50 euro eigenrisico dus rekening 300 50 euro zelf betalen de rest krijg je van hun terug.

Tegenwoordig is bij een uitgebreide verzekering tot 4500 euro verzekerde waarde geen keuringsrapport nodig, de inspecteur komt dan ook langs, zie de website.