ervaringen Equipe Paardenverzekeringen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

horseforce

ervaringen Equipe Paardenverzekeringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 21:18

Heeft er iemand ervaringen met Equipe Paardenverzekeringen? (dus niet Equine Risk)
Ben aan het overwegen via hen een verzekering af te sluiten voor 2 veulens die binnenkort afgespeend gaan worden, zou fijn zijn als er iemand is die ervaring heeft met ze en me kan vertellen hoe hun werkwijze is bij ongevallen of ziektes. (keren ze gewoon netjes en snel uit bijvoorbeeld of ontstaan er regelmatig discussies bij ongevallen/ziektes?)

Iemand nog goede ervaringen met een andere verzekeraar? (bijv Equine Risk, Hippo of andere verzekeringen?)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: ervaringen Equipe Paardenverzekeringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 21:22

Ik verplaats dit topic van MD naar TAO omdat het om verzekeringen gaat.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 23:44

Heb goede ervaringen met Equipe :)

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:31

Hier ook goede ervaringen met Equipe

clara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:23

Ik ook hele goede ervaring met equipe, mijn merrie was er verzekerd, maar helaas inmiddels niet meer bruikbaar als sportpaard. Ze hebben echt veel kosten gehad aan mijn paard maar hier echt nooit moeilijk over gedaan. Ook het afkeuren van het paard en daarmee het uitbetalen ging allemaal probleemloos. Kreeg alle tijd om na te denken wat ik wilde en uiteindelijk heb ik het paard terug gekocht.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 14:47

Goede ervaringen met Equipe. Ik heb nog niet veel gehad aan m'n paard. Paar kreupelheidjes en een hoestje. Maar alle declaraties worden netjes en snel uitbetaald.

horseforce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 08:48

Bedankt allemaal voor de fijne reacties. Ik heb mijn verzekering inmiddels ook afgesloten bij Equipe voor de veulens. Nu hopen dat ik hem niet nodig ga hebben natuurlijk. :-) Bedankt voor jullie ervaringen!