Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FeVi schreef:Ik heb mijn paard verzekerd bij Equine Risk. Heb de meeste uitgebreide verzekering gekozen met de verzekering voor dierenartskosten. Maar er zijn ook andere mogelijkheden. Ik werd er in ieder geval vriendelijk geholpen en de verzekering was na beoordeling van de dvd met rontgenfoto's en een kopie van die klinische keuring binnen enkele dagen in orde.
elliecuijk schreef:ik heb mijn paard ook verzekerd bij hippo.Ik ben verzekerd voor ziektekosten,maar heb ook een doodverzekering uitgebreid.Dit is mijn eerste paard wat ik heb verzekerd,maar meer omdat het voor mijn gevoel goed is om te doen.Ziektekosten kunnen best hoog zijn en als er een deel kan worden vergoed...
overigens heb ik ook geld achter de hand mocht het fout gaan.En heus, ik betaal geen 1000den euro's per jaar
elliecuijk schreef:tuurlijk verzekeren kan altijd.Precies weet ik de prijzen niet,maar je kan het beste contact opnemen met een paar verzekeringsmaatschappijen en hun alles voor laten rekenen.wel goed kijken in de kleine lettertjes en voorwaarden.en bedenk goed wat je wel en niet wil.wat wil je max per maand besteden e.d dingen.
amyz schreef:Ik ben verzekerd bij Hippo, voor zo'n beetje alles behalve crematie (ponybeest is 2,5 intussen, vond ik niet zo heel erg nodig). Heeft ook uitgebreide ziektekosten, de hele rataplan.
Hij is verzekerd voor 1000 euro en ik betaal iets van 30 per maand. Hangt gewoon heel erg af van het te verzekeren bedrag en wat je allemaal wilt laten verzekeren natuurlijk.. Vraag ook even aan hun wat ze een realistisch bedrag vinden (ik heb mijn pony destijds voor een tikkie minder dan 1000 euro gekocht) als je een paard boven of onder de waarde kunt kopen.