Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
Vorige week ben ik met mijn laarzen naar de Divoza gegaan voor een rits erin te laten zetten, die zeiden ik zou het bij de schoenmaker laten doen, dat scheelt je veel geld. Dus ik door naar de schoenmaker, ik wil hier een rits in, zou dat kunnen? Hmm zei die vrouw, ik weet niet of dat kan, ik vraag het aan mijn man (zij neemt alles dus aan, en haar man voert het in de avonden uit), als het niet kan belt hij je wel.
Goed, ik had niks gehoord, dus ik daarheen vandaag om ze op te halen. Zie ze al staan op de plank en zie geen rits...
Pakt ze ze.... NEEEEEEE
Heeft die man er dus een rits ingezet aan de binnenkant, wat dus je hele zadel verneukt, en dan ook nog eens midden in die laars, dus niet tot onder waardoor ik er niet goed in kom en tot bovenaan, nee gewoon in het midden!!!!
En ook nog eens superlelijk.
Dus ik vraag waarom ze dit nou weer hebben gedaan. Zegt ze: ja mijn man dacht dat dit de beste optie was. Halloooo je had mn telefoonnummer om me te bellen als het niet kon!
Dus ik heb gezegd dat ik ze zo niet ga betalen. Dus ik heb ze laten staan en niet betaald en die man zou me terugbellen.
Maar wat moet ik hier nu mee? Sta ik in mijn gelijk? Ik heb de afhaalbon nog, maar de afspraken die ik heb gemaakt over hoe en wat zijn mondeling, niet schriftelijk. Dit gaat me een heel nieuw paar laarzen kosten....
En bedankt

Ik wilde het dus zo:

En het was nu ongeveer zo:
alleen dan nog korter en in de midden wel zoals hier.
Jammer dat er niks op papier staat, echt duidelijk uitgelegd hoe je het wou? Hoop dat jullie eruit komen.
Heb je wel duidelijk aangegeven waar de rits moest komen??