Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cissy schreef:Jij hoeft geen trailer en auto te regelen, de handelaar eist toch keuring, laat die hem maar halen, kan hij m gelijk meenemen naar huis.
Citaat:Hij wil hem dan bij de dierenarts ophalen zodat de overdracht op onpartijdig terein is.
cissy schreef:je mag gerust de rechtsbijstand wat harder aanpakken en eisen dat ze je sneller terugbellen, jij bent de klant en niet die deurwaarder of oude eigenaar, laat ze dát vooral niet vergeten! (heb helaas ervaring met rechtsbijstand en hun laksigheid)
yvonnedv schreef:cissy schreef:je mag gerust de rechtsbijstand wat harder aanpakken en eisen dat ze je sneller terugbellen, jij bent de klant en niet die deurwaarder of oude eigenaar, laat ze dát vooral niet vergeten! (heb helaas ervaring met rechtsbijstand en hun laksigheid)
Tot nu toe hebben ze me prima bijgestaan maar het dossier is overgedragen naar de afdeling externe rechtshulp en dat verloopt erg moeizaam. Ik heb vanavond al een mail gestuurd naar de juriste die ons in het proces heeft bijgestaan of zij wat kan doen.
FloortjeM schreef:Succes! En bedenk: als dit lang gaat duren, kan je van de dwangsommen straks een geweldige nieuwe pony voor je dochter kopen (of een prachtige vakantie mét pony, een ponykamp, haar kamer opnieuw inrichten, verzin het, dat maakt het voor haar ook makkelijker er niet te zwaar aan te tillen)
yvonnedv schreef:Tot nu toe hebben ze me prima bijgestaan maar het dossier is overgedragen naar de afdeling externe rechtshulp en dat verloopt erg moeizaam. Ik heb vanavond al een mail gestuurd naar de juriste die ons in het proces heeft bijgestaan of zij wat kan doen.