Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kiwipitje schreef:Prijs! Het is zo irritant dat er paarden te koop staan. Voor vraagprijs (en soms ook nog foto's) PB. Ja dikke ***. Zet het er maar mooi bij hoor!
Vjestagirl schreef:Waarom wil je stalling op het moment weten? Dat heeft toch vrij weinig met jou te maken?
En chip & paspoort zijn verplicht als je het dier wilt vervoeren, dus ik ga er vanuit dat iemand die serieus zijn paard verkoopt zorgt at het dier dat heeft.
ElCamino schreef:Ik irriteer me altijd aan de meest idiote en lelijke foto's op bokt, marktplaats etc etc. Mooie standfoto en foto's dier van toepassing zijn op het gebruiksdoel !!
Vaak zijn ze onscherp, staat paard er knullig op of de ruiter niet netjes. Komt vaak knullig over zo.
Urielle schreef:o ja, en nog een afknapper: 'fantastische geweldig mooie ruin..' of 'superbeweger..' in de titel en dan open je het topic/de advertentie en dan zie je daar 's werelds gewoonste paard staan. Eerlijkheid duurt het langst, zet dan gewoon in de titel "TK 6-jarige KWPN vosmerrie 1.68 v. Jazz" ofzoiets.
Evelienepien schreef:Urielle schreef:o ja, en nog een afknapper: 'fantastische geweldig mooie ruin..' of 'superbeweger..' in de titel en dan open je het topic/de advertentie en dan zie je daar 's werelds gewoonste paard staan. Eerlijkheid duurt het langst, zet dan gewoon in de titel "TK 6-jarige KWPN vosmerrie 1.68 v. Jazz" ofzoiets.
Misschien afknapper voor je maar het werkt dus welwant je hebt de advertentie onder tussen wel gezien (en da's de opzet
). Lokkertjes noemt men dat! Potentiële klant nieuwsgierig maken
PercyLeen schreef:o ja, en nog een afknapper: 'fantastische geweldig mooie ruin..' of 'superbeweger..' in de titel en dan open je het topic/de advertentie en dan zie je daar 's werelds gewoonste paard staan. Eerlijkheid duurt het langst, zet dan gewoon in de titel "TK 6-jarige KWPN vosmerrie 1.68 v. Jazz" ofzoiets.
En dan opent ze de adv. en is het een anti climax want het is niet wat ze zoekt, dus uiteindelijk schiet de verkoper er niks mee opterwijl de doelgroep voor dit paard ws de advertentie niet opent want die zoeken een braaf 'simpel' paard en geen paard met mega potentie in de sport! Bedenkt daarom wat je hebt staan en welke doelgroep je wil benaderen voor je paard!
Vjestagirl schreef:Kiwipitje schreef:Prijs! Het is zo irritant dat er paarden te koop staan. Voor vraagprijs (en soms ook nog foto's) PB. Ja dikke ***. Zet het er maar mooi bij hoor!
Vraagprijs kan ik me nog voorstellen dat niet iedereen dat zo op internet wil zetten, maar moet wel gewoon via de PB beschikbaar zijn. Foto's niet, je moet als koper toch kunnen zien wat je koopt. Hoe moet ik nou weten of het dier me aanstaat als ik geen enkele foto kan zien?