Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Snoop_fan schreef:Ik heb nu zelf ook een pannenkoekzadel (al een tidje), heb nieuw zadel uitgeprobeerd dat niet pastte en sindsdien mag ik geen zadel meer, pannenkoekzadel zit niet meer lekker omdat het te groot wordt (de singel en die kan je niet meer inkorten..)
Arabian_Girl schreef:Snoop_fan schreef:Ik heb nu zelf ook een pannenkoekzadel (al een tidje), heb nieuw zadel uitgeprobeerd dat niet pastte en sindsdien mag ik geen zadel meer, pannenkoekzadel zit niet meer lekker omdat het te groot wordt (de singel en die kan je niet meer inkorten..)
Dan neem je toch een andere singel?
die zadeltjes zijn idd niet zo goed om echt mee te rijden.voor een klein kindje erop rond te laten stappen oke. Maar zou dan toch eerder een pinokkio nemen.
,maar wij hebben ook een pinokkio-zadel en helemaal geen problemen.Maar als je een boomloos zadel hebt(bijvoorbeeld de barefoot)voor je paard,dan ligt dat toch ongeveer hetzelfde,ik dacht:pannenkoek en pinokkio geen boom,wel stijgbeugels,de barefoot idem??? Groetjes Linda Rivjenn schreef:kun je de singel toch innemen...