Ik Voel Me Zo Schuldig..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nettieejj

Ik Voel Me Zo Schuldig..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 19:33

Hey,

Ik koop a.s zaterdag mijn vz-shet over, zijn eigenarresse ( ook vriendin ) heeft hem aan mij aangeboden..

MAar nu komt het: de eigenaresse huilt erom, ze is er kapot van, ze wil hem eigenlijk niet wegdoen, maar het moet wegens privéredenen
Ik voel me nu zo schuldig, dat xe huilt, ik heb het gevoel dat het mijn schuld is, ze heet hem dan wel aangeboden, maar ik heb ja gezegt, en ik haal hem bij haar weg.. Ik voel me zo schuldig tegenover haar! Ik wil mijn vriendin niet aan het huilen zien... Maar ze hefet hem wel aangeboden..

Sorry, ik moest het even kwijt!

Flew

Re: Ik Voel Me Zo Schuldig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:35

Ik denk dat jouw vriendin nu er verdrietig om is, maar je later ontzettend dankbaar is dat haar paardje bij jou terecht is gekomen in plaats van bij iemand die ze niet kent. Kan goed begrijpen dat je je nu best lúllig voelt, maar later zal dat wel anders zijn.

rominy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:38

Flew schreef:
Ik denk dat jouw vriendin nu er verdrietig om is, maar je later ontzettend dankbaar is dat haar paardje bij jou terecht is gekomen in plaats van bij iemand die ze niet kent. Kan goed begrijpen dat je je nu best lúllig voelt, maar later zal dat wel anders zijn.

ik ben het met Flew eens
nu is ze verdrietig erom erg begrijpelijk maar kijk het is beter dat de pony naar jou gaat als naar een wild vreemde die ze niet kent en ook niet weet wat hij er mee gaat doen!
En ze is je vriendin dus ik denk wel dat ze de pony ook vaak nog mag komen opzoeken ofniet soms

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:40

Probeer je vriendin een beetje op te peppen maar ga je niet schuldig voelen. Probeer vooral blij te zijn met je pony! Gaat het om Jimmy? Die is superleuk zag ik in je profiel. Jij iig gefeliciteerd en je hoeft je niet schuldig te voelen, zolang je maar een beetje voorzichtig bent met de gevoelens van je vriendin hierover (niet elke 5 minuten met een ander geweldig leuke anekdote over de pony aankomen Knipoog )

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:40

Ik denk inderdaad ook dat ze gewoon heel verdrietig is dat ze haar pony weg moet doen, maar ze zal je echt dankbaar zijn.

Nu gaat de pony naar iemand die ze kent, en ze kan hem altijd nog opzoeken.
Dat maakt het een stuk makkelijker dan naar een wildvreemde.

Je hoeft je niet schuldig te voelen dat je Ja hebt gezegd, want als jij hem niet nemt; hij moet toch weg..
Maar ik snap dat je het moeilijk vind hoor Ach gut

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:42

Ik ben het ook met Flew eens !

Ze kan hem toch vaak opzoeken ?! En ze kent je dus ze weet dat ie een goed tehuis krijgt.

melis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:43

ja idd
Ik denk zelf ook dat ze het prettiger vind dat jij hem heb dan dat een (vreemd) iemand hem heb.
Op het begin in het altijd wel even (ze heb hem tenslotte zelf aangeboden) Maarja ze kan hem toch altijd nog even opzoeken enzo toch? Vingers aflikken
Ik snap ook wel dat je je nu banketstaaf voelt, Omdat het nu al bijna zondag is enzo Nagelbijten / Gniffelen
Nja sterkte nog Ach gut

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:17

Ze weet waarschijnlijk dat hij het bij jou goed krijgt, dat zal voor haar in deze moeilijke beslissing een hele troost zijn!

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 16:39

hij kan beter aan jou verkocht worden dan aan iemand die ze niet kent dat zal moeilijker zijn.
ik weet hoe het voelt om een dierbare te verkopen tis niet leuk maar soms wel beter voor beide...

gr gemma

LiSETT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:52

Kan begrijpen dat je banketstaaf voelt maar is niet jou schuld hoor zij heeft het aangeboden

MatjoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:40

ik ben het eens met iedereen. :))
je moet je niet schuldig voelen, de pony is goed af bij jou.
en die vriendin kan toch ook nog wel eens langskomen?
na een tijdje zal je zien dat het zo beter is dan dat de pony naar een vreemde gaat waar je niet weet wat diegene er mee gaat doen. :9

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 14:19

Je hoeft je niet schuldig te voelen, dat weet ik wel zeker, ze bied je de pony niet voor niks aan!
Het is heel naar natuurlijk, maar ze zal uiteindelijk denk ikblij zijn dat jij 'm hebt overgeneomen en niet een wildvreemde.

Voor jou is het misschien wel moeilijk op den duur, een pony kopen van een onbekende is makkelijker..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:56

Topic uit 2007. Slotje.