Elke dag lekker naar buiten.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke94

Elke dag lekker naar buiten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 18:45

Hallo,

Ik verzorg een shetlandertje en ga elke dag lekker met d'r naar buiten, soms naar het bos wat erachter ligt, soms springen ofzo in het weiland. Ook in de winter laat ik haar lekker bewegen! Ook staat er in de buurt nog een bonte shetlander en soms gaat dat ponyje met ruiter ook mee. Ik rijd lang niet altijd op haar hoor! Ik loop er ook veel naast. De shet is al 16 maar nog heel erg actief. Ze heeft nu een best goede conditie en een hele mooie uitgestrekte draf. We oefenen elke dag wel even, ze kan zelfs achteruitstappen op commando, wat vinden jullie daarvan?!

Dit heb ik even getypt zodat jullie weten wat je allemaal wel niet met een shetlandertje kan doen. Ik berijd d'r trouwens met mijn eigen halster en het halstertouw zijn de teugels. Geen zadel ect. Heb 3 balkjes en gebruikt bloemenkratjes en emmers voor hindernissen.

Lachen

Thirsa_

Re: Elke dag lekker naar buiten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:03

Fijn dat je zoveel plezier hebt met je shetje Lachen

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:13

ja leuk om te horen dat er nog genoeg shetjes zijn die niet alleen als weidemaatje gebruitk worden maar ook om op te rijden! leuk dat je zo actief met je shetje bezig bent!

Jess89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:07

Leuk Lachen! Fijn dat je er zo actief mee bezig staan, de hele dag op wei staan is ook maar saai

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:15

BRT --> SH.

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 16:46

16 is nog niet zo oud hoor Knipoog
maar wel heel leuk dat je er nog op kan rijden ect Lachen