silverline hoofdstel voor mini shet?bestaat dat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ifever

silverline hoofdstel voor mini shet?bestaat dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 11:48

ik heb voor mijn kwpn-er het silverline hoofdstel, ik vind dit super gaaf staan op een zwart paard. Dit hoofdstel heb ik al een jaar of 3 voor mijn paard.

maar ik heb nu ook een klein zwart shetje en zou het gaaf vinden als ik voor hem dit zelfde soort hoofdstel heb. is er een merk die het silverline hoofdstel voor een minishet heeft? (foto's hoofdstel dat ik bedoel zie profiel bij het grote paard.) het maakt niet uit welk merk als het maar wel echt 'silver' is en niet eentje die verkleurd door het licht wat er op komt.

weet iemand een merk? site? winkel? en misschien kosten ervan?
(ga het binnenkort ook bij paarden winkel hier vragen maar denk misschien weet iemand of het wel of niet bestaat enz.)

dankjewel!

Meavey

Re: silverline hoofdstel voor mini shet?bestaat dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:56

Silverline is volgends mij juist een merk of serie, dus zou dat navragen bij de winkel waar je het hebt gekocht?

ifever

Re: silverline hoofdstel voor mini shet?bestaat dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 09:05

heb het gister al in de winkel gevraagd.. silverline is van kieffer... en dat gaat me 100 euro kosten voor een mini hoofdstelletje.. dus dat wordt even wachten... en vind ik eigenlijk wel aardig veel voor die 2 x in de week dat ie die om heeft... (is wel een goed hoofdstel, dus wel zijn geld waard, want die van mijn paard heb ik al 4 jaar)

weet iemand misschien nog een ander merk die deze verkoopt in mini?