Ooiit verzorgde ik een shetlander jody 7 (was ze toen)..
en nu krijg ik te horen nadat ik er n tijd niet ben geweest dat ik hem mag hebben.
Oke je denkt pak die kans..
ik zal eerst men verhaal vertellen.
en ik hoop ook dat t goed staat....zou je hem anders asjeblieft ergens waar hetr wel hoort willen plaatsen? alvast bedankt
De eigenaren (zijn er 2 maar zijn geloof ik familie)
de een woond een stuk verder op en is bijna 80.
de ander is n heel oud vrouwtje van een jaar of 80.
dat toen haar hond niet meer leefde ineens niet meer at en blabla dus in het ziekenhuis teregt is gekomen
t was echt n aardig mensje ze woonde op n hele oude boederij en wou daar nooit weg.ze kreeg problemen met het hart en werd opgenomen.
na een aantal weken tegen aan gekekn hebben blijtk het tog beter dat ze naar het bejaarde tehuis gaat..
ik weet nu al bijna zeker dat ze dat niet overleefd.
ze is echt zo'n oud fries boertje (zonder koeien) ze hadden eerst zo'n 150 schapen langzamer hand zijn ze allemaal verkocht doordat hun er allebij nogal slecht aan toe waren..
die man (de andere eigenaar en familie lid van die vrouw)
krijg plotseling last van zen hard is daarna weer thyis gekomen (in die tijd ong 2 maand ) was vlederjaar heb ik ik jody s'morgens om 7 uur in de wei gedaan en s'avonds om 4 uur ging k hem borstellen etc en in de box doen..
die man kwam terug dus verzorgde hem ook ..
omdat ik hem toen ik n jaar of 8 tot men 10 verzorgt heb met nog 3 meiden..
vroegen ze mij of ik het wou doen toen hij ziek was..
alles leuk een aardig dus ik deed het..
toen hij beterwerd heeft hij t weer gedaan en kwam ik er af en toe nog om hem een lekkere poets beurd te geven..
nu heeft die man weer last van zen hart en ligt in het ziekenhuis..
dus ik moet het weer doen..
niet dat ik het erg vind..
maar het komt niet zo snel were goed met die man dat ie elke dag heen en weer kan rijden ..
dus mag ik hem hebben..
opzich ben ik blij..
maar ist nu niet sneu vergeleken met de andere meiden?
en t is de vraag dat ik hem mag van men ouders..
want ten 1 heb ik al n pony en ten 2 r komen heel veel kosten bij kijken omdat ze bv nog niet van haar hoefbevang af is..
en ze moet nodig geschoren worden..
maar men ouders kan ik vast wel over halen..
willen jullie hier op reageren?
misschien heb je hetzelfde of net iets anders meegemaakt!? t zou leuk zijn als je op dit topic antwoorde..
liefs lotte