ik heb al alles geprobeerd, de zweep tijdens het longeren.en de zweep tijdens het rijden maar dan bokt hij of gaat hij kei hard galoperen en soms naar de draad om erdoor te lopen.ik weet geen raad meer kunnen jullie mij helpen?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb al alles geprobeerd, de zweep tijdens het longeren.en de zweep tijdens het rijden maar dan bokt hij of gaat hij kei hard galoperen en soms naar de draad om erdoor te lopen.ik weet geen raad meer kunnen jullie mij helpen??
zaira_sak schreef:hallo mensen ik heb een pony waar ik western mee rijdt (shetlander) maar hij draait de hele tijd af (tijdens buitenritten aan de longe, gewoon rijden,...) tijdens buitenryden wilt hij meestal omdraaien terug naar huis,bij het rijden wil hij naar de ingang van zijn wei of de stal in lopen.en bij het longeren wil hij gaan lopen dat ik erachter hangik heb al alles geprobeerd, de zweep tijdens het longeren.en de zweep tijdens het rijden maar dan bokt hij of gaat hij kei hard galoperen en soms naar de draad om erdoor te lopen.ik weet geen raad meer kunnen jullie mij helpen??
karoliena schreef:Misschein gewoonweg dat hij in staking gaat omdat je veel en veel te groot bent

Doet ze behoorlijk zwaar werk met zo'n jonge pony..IndianLady schreef:Hou je dan ook nooit op??? Ik sluit me aan bij de rest. Stoppen met rijden en ga lekker knutselen met je pony.