een meisje van *ik dacht* 15 jaar.
ik heb nogal wat slechte ervaringen met verzorger, vooral rond die leeftijd die alleen maar willen crossen end en niet altijd normaal en verantwoord met de ponys omgaan.
nu mag mn verzorger alleen maar poetsen, de paddock is blubber en het land ook dus meer kan er gewoon even niet gebeuren, behalve wandelen.
ik sta langs een mega drukke weg met veel vrachtverkeer en snel rijdende auto's, mijn ponys zijn 100% verkeersmak, maar je moet altijd blijven opletten langs zo'n grote weg (of sowiezo altijd natuurlijk).
nu wilde ze ook graag gaan wandelen met ze.. kan ik me voorstellen, alleen maar poetsen is misschien ook wat saai, maar ik ben zo bang

Bento doet op zich niks, is de rustigste pony die ik me maar kan bedenken, maar als ik met hem een ander paard tegenkom, kan hij mega sterk worden! zelf ik hou hem dan amper, terwijl ik inmiddels toch behoorlijk wat over hem te zeggen heb.
Moony, heeft vooral in de winter al helemaal vaak van die buien dat alles eng is en ze voor alles wegrent en ook sterk wordt.
nu heb ik dr gezegd dat ze vanaf volgende week wel met Bento mag wandelen.. maar ik zit er echt mee, dat ik heb niet aandurf

hij doet echt nooit iets, maar stel dat bijvoorbeeld ineens de buurman met paard en kar langskomt, op een smal fietspad naast drukke weg, tja ik moet er al niet aan denken dat dat een keer gebeurd als ik met hem loop, laat staan als een ander ermee loopt! ik ben zo bang dat er iets gebeurd.. of dat ze rare dingen gaat doen, lopen of plekken waar ikh et niet wil bijvoorbeeld..
hoe hebben jullie dit gedaan? als je een verzorger hebt..? toch alleen laten wandelen? stel ik me nou zo aan? het zit me helemaal niet lekker
als ze wat ouder was was ik misschien ook wel bang maar dan heb je toch het gevoel dat die wat meer te zeggen heeft over de pony.. maar er zijn geen "oudere" mensen die shets willen verzorgen helaas
laat weten hoe het afloopt