Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ronnie25 schreef:Waarom moet hij een regendeken op als ik vragen mag?
Ligt eraan hoe groot hij nu is.
danamuts schreef:misschien kun je wel een klein fleece dekentje kopen. dat hij net iets vlugger opdroogd als hij weer op stal komt! Gewoon een half uurtje erop leggen. In mijn ogen verpest je weinig wintervacht met een fleece dekentje! succes met het beestje!
areke schreef:ik zou zn schofthoogte even meten en de lengte van zn rug dan zou je in de winkel even kunnen kijken of er een deken is die het beste overeenkom met de maten.
) die neemt het vocht op.IJpHercGab schreef:Mijn volwassen shetlander van 1.05m heeft een dek van 95cm kleiner heb ik ze nog niet in de winkel gezien. Misschien bij duitse winkels op internet, die hebben meestal heel veel dingen voor shetlanders
napie schreef:Een veulen heeft een goede dikke en waterdichte vacht, daar kan geen deken tegenop. Verpest hem nou niet met een deken, dat komt zijn weerstand helemaal niet ten goede
napie schreef:Waarom een wolle deken op een shetlander leggen terwijl dat beest wol van zichzelf heeft. Doel maar eens je hand in zijn vacht als hij nat is, de huid is gewoon droog
chawa schreef:IJpHercGab schreef:Mijn volwassen shetlander van 1.05m heeft een dek van 95cm kleiner heb ik ze nog niet in de winkel gezien. Misschien bij duitse winkels op internet, die hebben meestal heel veel dingen voor shetlanders
Heb je een link van zo'n Duitse winkel of een naam ?