shetlander blijft maar hinniken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miri

shetlander blijft maar hinniken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 11:43

Hoihoi!

wij hebben 2 shetlanders,olga en pepper.
Olga is nogal een zeikerd,en als er een ander paard bij hun of naast hun heeft gestaan en die gaat weg is ze een tijdje aant gillen.. ze hinnikt dan keihard en ze jankt echt zeg maar.. zeer irritant..
nu heeft de shetlander van de buren gister naast hun bak in de wei gestaan en ze is al sinds gister keihard aan het gillen... we worden er niet goed van.. normaal doet ze het nooit maar nu blijft ze gillen.. weet iemand wat we er tegen kunnen doen? of als er misschien een andere oorzaak kan zijn??
bedankt! Haha!

fjordnina

Re: shetlander blijft maar hinniken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 11:53

Gewoon laten gillen. het wordt vanzelf weer minder. Is ze toevallig de leider bij jullie thuis? In dat geval ziet zij een deel van haar kudde vertrekken (ook al staat een ander paard niet in de wei) en prbeert ze dat paard met gillen terug te roepen.

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 13:21

oke bedankt Knipoog we zullen afwachten Haha! en oordopjes kopen Tong uitsteken

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:01

Hihi komt me bekend voor als een vriendinnetje van Jimmy naar huis gaat blijft hij ook de eerste dag gillen, zou me er ook niet druk over maken, gaat vanzelf weer over.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 11:02

Ja ik denk dat er niets aan te doen is, of een lekkere hengst bij d'r in de wei zetten *LOL*

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 14:52

haha ja dat zou kheel graag willen maar me ouders willen het niet.. haha Knipoog misschien ooit nog Haha! ze is nu iig al veeel rustiger ! Haha!