over de keuring: klopt dit wel?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sopje92
Berichten: 13
Geregistreerd: 31-07-06

over de keuring: klopt dit wel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 19:50

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden: mijn verzorgpony, Ruth van Stal van Aschberg, loopt wel mee op keuringen enzo. Ik was hierheen verhuisd en heb die pony als verzorgpony gevonden. Die mensen waren ook een jaar of 2/3 geleden verhuisd. Ze liep toen ook al mee op de keuring, en ze deed het best wel goed. Even een voorbeeld: op de zomerkeuring dit jaar liep ze als 2e van Nederland, voor vier 1e premie merries. Nu, op de premiekeuring in Appingedam liep ze als derde van de serie en kreeg ze een 2e premie. Ze werd wél goed voorgebracht en er was ook niks aan de hand met gangen, manen, of iets anders wat invloed zou kunnen hebben. Het enige verschil met de keuringen die ze liep, waar die mensen eerst woonden, was dat ze met een bekende stal meeging.

Klopt dat wel? Wat vinden jullie?

_Jeann

Berichten: 1007
Geregistreerd: 24-08-06

Re: over de keuring: klopt dit wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:57

dat klopt niet... maar dat is toch altijd zo

Dennis

Berichten: 31473
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: over de keuring: klopt dit wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 20:22

Mijn merrie (volgens iedereen toch zeker wel een 2e premie merrie) heeft 2 jaar geleden een 2e premie gekregen, vorig jaar helemaal geen premie en dit jaar een 3e premie. En op alle fokdagen waar ze mee naar toe geweest is 1e 'premies/prijzen'.

Ik snap het niet meer hoor... Maar ga volgend jaar gewoon nog een poging doen.

love_ruth
Berichten: 7
Geregistreerd: 02-09-06

Re: over de keuring: klopt dit wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 20:29

ja, hé! dat gebeurtr bestwel vaak volgens mij...
tis wel vriendjespolitiek

Elinaa

Berichten: 7499
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: Termunterzijl

Re: over de keuring: klopt dit wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:41

fokdagen zijn sowieso al heel anders. gaat het ook allemaal wat makkelijker qua prijzen.

het kan inderdaad best dat ze dit jaar wat minder is en een 2e premie haalt. ook maakt het wel uit wie me mee loopt helaas.

wij hebben ook een merrie waarvan we elk jaar hoopten op ene 1e premie, 3 keer haalde ze een 2e, en dit jaar een 1e! maar ze zag er dit jaar ook wel heel goed uit

Mini2016

Berichten: 665
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: capelle aan den ijssel

Re: over de keuring: klopt dit wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:44

bij mij was het ook zo vorig jaar eerst met premie en nu laatste zonder premie