hey hey over een jaartje wil ik mijn pony voro de kar zetten alleen omdat ik het nog noiot heb gedaan wil ik les maar er is 1 probleem me vader durft niet te rijden met de kar dus moet ik iemand hebben die het prive kan doen maar hoe regel je zulke dingen.
Ik zou eerst je koetsiersbewijs gaan halen, dan weet je iig hoe alles werkt met inspannen, het tuig, verkeer en de wagen. Beleren zou ik samen met iemand doen die goed kan mennen.
hee cl voor jou is hulshorst het dichts bij daar hebben me oom en vader ook koetsierbewijs gehaalt geloof dat het zo rond €150 a 200 is ofzo en het is niet met je eigen paard maar dat zou wel kunnen maar dat zou ik niet doen en daarna zou ik iemand zoekuh die je helpt met hem voor de kar enzo te zettuh succes
In twee klikken kwam ik al ergens uit waar je meer informatie op kunt vragen en een foldertje aan kan vragen. Misschien zelf ook die twee klikken uitvoerne en die info afwachten?
Als je er dan alsnog vragen hebt, kun je nog altijd verder vragen..
je kan na die club belluh nr staat wel in tel boek en anders zoek ik hem wel voor je op maar dat kan je vast zelf ook wel maar voro dit jaar had je geloof ik al op moeten geven want daar hadden we brief van gekregen maar volgend jaar starten ze weer volgens mij in het najaar of voorjaar dat weet ik niet zo maar dat moet je allemaal maar vragen,..
jah harderwijk hierde licht bij elkaar hahah het is aan de 2e paralelweg of zo dacht ik maar ik moet er nog even over bellen hey maar hoest met je paardjes... ?? met cavaljo gaat het stukken beter hij is nu veel liever geworden en echt een hol maatje... hij zal me echt niet alleen laten.. best grappig soms maar ook wel is irri haha
ze hebben ook een site, meot je even googlen op de trippelaartjes, dan kom je er vanzelf wel, staat precies op wanneer de menlessen en zijn en wat het allemaal kost.