Met HH moet je alleen wel rekening houden dat ze van boven naar beneden langer uitvallen. Je zou dus een maat kleiner meoten nemen dan normaal.
En dan past ie op de rug niet meer, die zijn rond ingenaaid voor de billen dus die moeten daar wel in. Ze zijn idd erg lang naar de grond wel lekker warm zo´n lange jurk.
HW, dat heb ik met de staldeken van HH wel, maar zoals je kan zien bij de winterdeken is dat niet het geval. Heb de normale onderlengte die ik altijd heb en hij hangt ( gelukkig ) netjes op de schouders
Jack moet hellaas kaal, Dierenarts is geweest vanmiddag en hij heeft toch vachtproblemen ecxeem en waarsch, toch weer beestjes, konden we alleen niet goed zien. Igg komt ze als hij kaal is weer terug en krijgt een injectie.
Heb een vlag deken besteld die komt morgen binnen.
Mijn IR is inmiddels opgestuurd naar de fabriek. De ruitersportzaak was helemaal verbaasd dat de deken lek was en is ervan overtuigd dat het een foutje was. Even afwachten dus... ben er een beetje huiverig voor om een andere IR te proberen, maarja... mss had ik dan toch net een verkeerde ofzo...