Fietsen met shet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Re: Fietsen met shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:56

Owh ik liep eerst altijd met mijn shet.
Maar ik kan nu echt alles met haar doen!
Ben gewoon op de fiets gestapt ijgelijk..
Maar zorg eerst dat je je paardje vertrouwd.
En handig is om een bitje in te toen zodat ze niet zoo makkelijk met je aan de haal kunnen gaan .
Ook een fiets met 8eruittrapremmen is makkelijker
en niet zoon hooge fiets. en zonder stang;)

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: Fietsen met shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:02

Hmm, ik denk dat ik ook maar eens ga oefenen! Dan kan ze misschien een keertje mee op buitenrit met het grote paardenbeest! Haha!

Colandro

Berichten: 1131
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Fietsen met shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 20:27

Heej,,

Ik fiets ook regelmatig met mijn shetlander!

S_hirley
Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-07-06

Re: Fietsen met shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 09:43

Ik fiets ook vaak met mijn shetlander ( nou eerlijk gezegd is het niet echt een shetlander maar het lijkt er wel op want hij heeft nu echt een vette buik ( zo maar gezegt:P) Charlie doet het super ik kan alles met de fiets doen, stap, draf en galop ( op het gras dan) Charlie heeft wel is de neiging dat hij gewoon stopt in een keer, en dan loopt die ook niet meer maar dan rem ik en dan is het weer Goed loop ik terug en doet hij het niet meer ( het is alleen als we net van stal afzijn ( slimmerik ik wil terug))

xXlovelyXx
Berichten: 12
Geregistreerd: 27-06-05

Re: Fietsen met shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:12

Heejj ik fiets ook regelmatig met mijn shetlander, gaat prima.
Hij blijft netjes naast mijn fiets. Maar let wel goed op met honden!
Bij mij schoot er een keer ineens eentje uit de bosjes (zag hem dus niet aankomen) en die ging keihard in de achtervolging. Bloos! Mijn pony ging er vandoor.
Met als gevolg dat ik over het asfalt schoof en mijn pony los liep. Mijn knie lag helemaal open. De kapotte spullen (jas, broek) zijn vergoed en heb mijn pony weer kunnen vangen. Mijn pony is normaal ook niet echt bang voor honden, en als ze naast de fiets ineens gaan rennen heb je toch minder controle. Ben nu dus heel voorzichtig geworden, maar het is wel erg leuk om te doen met een shet!

groetjess

RebeccaSimba
Berichten: 91
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Nederland

Re: Fietsen met shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:25

ik heb het eergister maar gewoon geprobeerd met Macho! dat vond hij erg leuk en hij deed het erg goed Pling en als je shet er vandoor wilt gaan zou ik hem gelijk aan zijn halster vastpakken en stoppen. Ik ben nu al 2 keer geweest en tot nu doet hij het erg braaf. Tip: probeer eerst een rustig weggetje,

veel suc6! Vork

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Fietsen met shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 15:43

Ik fiets met mn shet en ook met mn draver...
heb ze eerst stemcommandos geleerd en toen op de fiets gestapt... geen probleem..

123468086
Berichten: 6612
Geregistreerd: 06-07-04

Re: Fietsen met shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:56

Ik fiets altijd met me shet naar het karretje toe, dat is ong 200 meter verderop.
Ik ben gewoon begonnen met rondjes op het erf. en daarna de weg op wat super ging Knipoog