Maar ik merk zelf wel dat ik de laatste tijd wat weinig tijd voor ze heb. Laatste paar weken wat te druk met school, altijd laat thuis waardoor ik sávonds of huiswerk had of gewoonweg 'even' geen zin had om op dat moment heen te gaan. En als ik dan een keer echt heen wou, een middag of zo en ik kom thuis, begint het altijd te regenen
Waardoor ik nu gevoel heb dat ik ze in de steek laat of whatever maar wil ze echt niet gaan verkopen ofzo..
Laats toen ik er was, waren er ook 2 meisjes.. Die wouden ze ook even aaien, nou prima
Ging mijn vader van de week even naar de boer waar ze dus in land staan, en die stelde mijn vader een vraag:
Of 2 meisjes die hier eens komen of ze die wel eens mogen borstelen en stukje mee gaan lopen, stukje de steeg in (maar natuurlijk niet te ver)...
Van mijn vader mocht het wel, maar omdat ze van mij zijn wou hij het eerst mij vragen..
Dus ja nu zit ik er mee van wel of niet, ik ken die meisjes dus totaal niet, maar komen wel uit zelfde dorp als mij.. maar het zijn wel 2 meisjes die ze aan kunnen (oud genoeg dus) en hebben hun ook wel eens in land geborsteld enz, en het zijn niet die 2 meisjes die er toen een keer bij waren volgens mij..
Misschien denken jullie wel van wat doet ze nu toch moeilijk maar ik weet het echt niet
of ik het moet toestaan..aan ene kant heb ik zoiets van..,
Nee
straks worden ze te eenkennig naar hun toe.maar aan de andere kant heb ik zoeits van.. is wel goed.. Bedoel toetsweek zit er nu weer aan te komen, en herkansingsweek dus wordt het ook niet echt veel, dus krijgen ze wel de nodige aandacht, verzorgingsbeurt enz... gelukkig komt wel de zomervakantie eraan, maarja moet ik waarschijnlijk ook gewoon werken..(niet elke dag gelukkig)
Wat zouden jullie doen?? Ik denk eerder van wel zodat ze toch de nodige aandacht krijgen.. Maar het is niet zo dat ik een maand niet heen ben geweest ofzo,, zit hooguit 1,5 tot 2 week tussen de eerste en laatste keer
en de boer geeft ze altijd water en als nodig is hooi enz..Gr.

..
En ze mag niet minder krijgen.
Vond ik zeer vreemd, maar andere kant vind ik het niet zo erg meer. Ik heb lekker vakantie en nu veel meer tijd voor ze gelukkig