Ik heb net eens even opgezocht of er topics waren waar ze de kosten deelden van een shetlander maar heb er maar 2 gevonden
(ik denk dat ik het verkeerd opzoeken
Daarom dat ik het hier nog eens even vraag
Ik zou een weide maatje willen kopen voor mijn groot paard. ( hij staat nu op een wei met paarden rondom hem maar wil hem liever met een weide maatje zien)
Ik zou er alleen wat mee willen lange teugelen en vrijheidsdressuur mee willen doen
Ik vroeg me af hoeveel hooi zo'n shetlander moet krijgen per dag? en hoeveel geld je er per maand aan kwijt bent
is ongeveer zo'n balen hooi dat ik koop.
(foto van het internet)

in de winter staan ze snachts op stal en overdag buiten op een kale wei.
en in de zomer staan ze 24/7 op een redelijk volle wei dus dan ga ik er van uit dat ik hier niet hoef bij te voeren?
en moet ik ze een brok geven? zo ja hoeveel en wat zijn de kosten
en dan misschien een heel domme vraag voor de ontworming kun je dan met 1 ontworming spuit een paar keer doen?
want mijn groot paard krijgt heel zn spuit, en weet niet of zo'n ontworming goed blijft
hoefsmid en dierenarts kosten zijn denk ik het zelfde als bij een groot paard
(daar ga ik toch vanuit ) voor de stal in de winter kan ik mijn zadelkamer opofferen denk ik
maar wil toch nog een andere oplossing zoeken voor een stalletje iemand iedeeen om een verplaatsbare stal te maken voor een shetlander die door weer en wind kan en niet zomaar wegvliegt haha 
ik denk dat ik hier al mijn vragen heb gesteld
ps. hou het vriendelijk!

Mijn hoefsmid vraagt voor alle drie de volle prijs. Wel kun je de mest v j maatje mengen voor onderzoek.