[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 19:00

Afbeelding
Ik even zo als tijdelijke oplossing

Sharani
Berichten: 4677
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 21:43

Best erg dat dat al bij meerdere stuk is gegaan. Hebben jullie het wel gemeld bij Andries?

Lillian__

Berichten: 3280
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:46

Ohh schrikken Patricia. Misschien even goeie dikken tyrips kopen en aan beide kanten vast zetten?

Komt wel dichtbij zo patty! HCA weg, kijkers voor de trailer :oo je blijft wel in het topic toch?

Wat begint hidde al knap te worden Jenny... Leuk bankje :D

Suus inmiddels al wat opgeknapt?

Ingrid hoe gaat het met Alf?
Ik heb behalve een verbogen lamoen nog geen problemen gehad, terwijl de HCA die ik heb vrij oud is

Floor liep van de week linksvoor-rechtsachter niet zo best, hoefsmid eergisteren geweest en nu wou die weer, van de week voor de zekerheid de osteopaat er maar even bij.

Kregen jullie ook zo'n ontzettende hoosbui over vanmiddag? := Zag nog net geen stoepborden en prullenbakken over het plein vliegen zo hard ging het.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 23:05

Ja vanmiddag ook zo.n hoosbui . Ik moest nog mesten.. even de bui afgewacht. Later ging ik alle paarden voeren en weer zo.n hoosbui. Met harde wind en leek soort regen torrnado over het erf heen te gaan.

Ik heb dit nog niet gemeld bij Andries wel een keer mijn lagers toen sulky paar weken oud was toen afspraak gemaakt om te laten maken 2 uur bijna geen gereden en toen was hij er niet. 1,5 uur op hem moeten wachten. Toen ik er wat van zei , zei hij dat normaal klanten hem laten wachten .... Alle wagen bouwers zijn ook hetzelfde. Wel toen netjes gemaakt hoor.
Maar ga dus hier maar plaatselijke lasser even zoeken.anders ben ik weer 4 uur onderweg. En misschien wel langer als hij weer zijn afspraak te laat komt. Denk ook niet na 2 jaar ongeveer dat er geen garantie meer op zit.
Bij ophalen ook al 45 minuten toen gewacht. Hij heeft natuurlijk positie dat hij het ook kan maken omdat hij de enigste is die ze maakt. Maar wel meer wagenbouwers zijn helaas niet zo afspraak gericht.
Zal het nog wel even doorgeven. Dan kan hij er misschien wat mee voor toekomstige klanten .
Het zijn verder de meest lichte , goed geveerde wagens. Dus dan neem je dit maar voor lief.

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 01:07

Mijn 1e rit op de hca was ik de bouten van mn stoel al kwijt, denk wat wiebelt het toch gek |o zelf beter vasr gemaakt, verder nooit wat gehad met de hca en nog super blij mee.

Ik stond op te tuigen toen de bui over kwam, gelukkig al besloten in de vrachtwagen op te tuigen maar het ging zo hard dat alles tot ver se vrachtwagen in kwam en we nog zeiknat waren :brr:

Pony's hebben het goed gedaan vandaag, de bak was zeiknat dus zoog echt heel erg, dat was jammer.
Smiddags 2e geworden, in de finale hadden ze hier nogal een apart idee, enkel en 2 spannen bij elkaar in en degene die de meeste tijd van zn middagrondes af reed won. Het liep zo uit dat ik ze er al een uur vooe had staan voor we aan de beurt waren en die hal was verwarm, echt wel 10/15 graden warmer dan buiten dus de fut was er een beetje uit en dus laatste geworden in de finale, maar ach, we mochten weer mee doen *\%/*

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 08:03

Haha HCA en ‘klantenservice’ :') Ik heb daar de meest vreemde dingen over gehoord en zelf ook. Komt er in elk geval op neer dat het m’n eigen schuld is dat mijn stoeltje/bevestiging zo vaak stuk is. Mijn vader heeft in elk geval vorig jaar zelf een ander frame voor het stoeltje gelast en dat probleem is nu opgelost (die scheurde/brak namelijk steeds). Alleen nu ging hij weer ergens anders stuk met het DK haha. Ergens bij de bevestiging onder het stoeltje zoals bij Patricia.

Komt volgens hem omdat ik hem verkeerd neer zet. Maar op stal staat hij gewoon met het lamoen op de grond en in de trailer ‘hangt’ het stoeltje los/vrij (houden we speciaal rekening mee) dus er komt nooit vreemde druk op. Totale onzin dus maar die man is zó eigenwijs.

Wat vervelend Sascha zo lang wachten, maar in de finale staan is super knap!

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 08:53

Sascha wat een vreemde manier, wie zijn eigen snelheid het meest verbeterd :?
Maar goed, knap dat je in de finale bent gekomen en dat je ponies het super deden *\o/*

Susanne, ja het is een hele vreemde man inderdaad.
Ik heb het stoeltje met 2 bouten vast, omdat hij verder naar achteren moest voor de balans. Ik zal er voor de zekerheid tyraps extra op doen :D

Gisteren is de ostheopaat geweest voor Fleur. Ze zat best wel vast bij haar lendenen (Wat ik al vermoedde).
Komende week niet rijden, maar wandelen of longeren :)

Sharani
Berichten: 4677
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 09:00

Lekkere verhalen over de klantenservice van HCA := . Best wel erg eigenlijk. Wordt tijd dat hij eens concurrentie krijgt met die sulky’s.

Sascha: vaag systeem met die wedstrijd, maar als je maar lekker hebt gereden toch?

Hopelijk heeft Fleur veel baat bij de behandeling Sunshinedaan.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 09:04

Wat een vreemde finale Sascha.
Nou Susan dan heeft het al geen zin om door te gaan geven. dan zegt hij toch dat het mijn schuld is ;-)
Ja die bouten gaan indd ook los en zijn zo lastig vast te draaien.

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 09:14

Met concurrentie kun je je dit soort dingen inderdaad echt niet permitteren :)

Fijn dat Fleur lekker behandeld is door de osteo! Willem moet binnenkort ook weer eens. Laat het altijd preventief eens per jaar doen.

Mandyy

Berichten: 30553
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 09:41

Het wordt idd wel tijd voor concurrentie. Lees herkenbare dingen. ;)

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 09:52

Ja het was erg vreemd maar ach, we hebben lekker gereden!

Andries is geloof ik ook bezig om de zaak over te doen naar zijn werknemers dus wellicht dat dat soort dingen dan beter worden.
En tjeu van de meulengraaf gaat een verglijkbare sulky bouwen begreep ik, maar geen idee wat daar de kwaliteit van is natuurlijk

mirriejj

Berichten: 3612
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 10:11

Nu gaat iemand die ik via instagram ken, vandaag wel kijken bij Tjeu van de Meulengraaf. Die heeft nu ook vergelijkbare sulky's wat ik zo las.

StalNollie

Berichten: 9219
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 10:12

tjeu heeft over het algemeen goede kwalitiet
maar zou het zeker melden.

Sharani
Berichten: 4677
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 10:15

Zijn die sulky’s dan echt door een ander gemaakt? Ik heb jaren geleden wel eens een HCA bij Andries gekocht en toen was het allemaal nog prima. Wel jammer dat hij nu wat service betreft zo makkelijk is en volgens mijn man komen de problemen met dat stoeltje doordat hij goedkoop heeft proberen te werken.

StalNollie

Berichten: 9219
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 10:26

wat ik weet is dat er tegenwoordig heel wat dealers goedkoop via polen inkopen etc. (goedkoop is duurkoop bij de meeste dingen )

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 10:56

Ik denk dat het zeker wel zin heeft om dit soort dingen te melden aan andries, als ik zie wat er door de jaren heen al verbeterd is aan de hca, doet hij er dus echt wel wat mee

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:47

Mijn vader is proffesioneel lasser en doet dit erg veel voor zijn werk. Zou er iets met mijn HCA gebeuren na de 2(?) jaar garantie ga ik zoiezo mijn pa vragen. :) misschien ook wel daarvoor, het is voor mij echt een uur en 45 minuten rijden. Dat doe je niet ‘even’. Wil echt geen zeikerd zijn, maar vond het persoonlijk niet super proffesioneel hoe het gaat. Maar ben wel enorm blij met mijn sulky en hij is echt van super kwaliteit! Geen seconde spijt dus.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:51

Vergelijkbare hca’s zijn er al!
Afbeelding

Is toch belachelijk, je betaald zoveel voor een sulky en wordt er zo met je om gegaan.
Ik heb wel eens wat gehad met de sulky maar woon dichtbij dus is alle keren wel netjes opgelost. Alleen laatst keer met m’n wiel. Zou op zondag klaar zijn. Ik bel maandags. Nee Andies is met vakantie :+. Moest ik nog een week wachten.

mirriejj

Berichten: 3612
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:54

Patty14 schreef:
Vergelijkbare hca’s zijn er al!
[ [url=m/FSfB2F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is toch belachelijk, je betaald zoveel voor een sulky en wordt er zo met je om gegaan.
Ik heb wel eens wat gehad met de sulky maar woon dichtbij dus is alle keren wel netjes opgelost. Alleen laatst keer met m’n wiel. Zou op zondag klaar zijn. Ik bel maandags. Nee Andies is met vakantie :+. Moest ik nog een week wachten.


Die inderdaad, 850 voor 16 inch en 950 voor 19inch.

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 12:58

Wow die is ook wel gaaf!

Patty, wauw.... sorry maar vind de service niks. En dat is toch wel je hele bedrijf feitelijk.

Lillian__

Berichten: 3280
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:35

Ik ga dan Tjeu maar eens een berichtje doen, die wil ik wel proberen scheelt volgens mij ruim 200 euro tussen de ene en de andere sulky :oo

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:45

Dat wist ik helemaal niet. Ziet er mooi uit +:)+ Heel goed dat ‘ie concurrentie krijgt!

Is die sulky inclusief alle opties die prijs? Dat is niet gek dan!

mirriejj

Berichten: 3612
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:45

Wat ik begreep incl de opties op de foto.

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:08

Die sulky ziet er bijna hetzelfde uit inderdaad. Ziet er goed uit hoor!
Tjeu heeft sinds kort ook biothane tuig. Ook erg mooi en schijnt soepeler te zijn dan het eurotech tuig. Ik ga binnenkort toch eens kijken.

Toen ik mijn HCA ophaalde, heb ik ook 40 minuten gewacht, omdat hij aan het kletsen was met iemand :+