[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 23:31

Weet eerlijk gezegd ook niet of dat voor docenten ook zo is. In ieder geval wel voor al het ondersteunend personeel.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 00:18

Faya heeft een mooie maat!

Gave cap patty!

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 00:32

Kan niet echt meespreken over werk, zit hier zelf momenteel nog in de fase van eigenlijk niet 100% weten wat ik eigenlijk wil. Hart in de dieren maar amper werk in te vinden dus niet veel anders kunnen dan iets anders doen maar mijn draai niet vinden in andere studies. Ben ook meer een werker dan studie persoon en geniet dan ook enorm als ik terug een volle week mag gaan meedraaien op "mijn" job af en toe. Enkel tja zonder verder diploma zijn er niet zo heel veel opties helaas en zeker omdat ik naar het buitenland toe wil moet je toch ergens kwaliteiten kunnen tonen |o #)

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 00:39

Mensen hebben jullie al vakantie plannen?
Ben opzoek naar mooie bestemmingen.

Zouden 3 weken naar Amerika maar gaat niet door. Wil toch niet zo lang weg.

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 01:25

Lillian__ schreef:
he gatsie wat naar zeg... sterkte ermee Jenny.

iemand ervaring met het slikken van melatonine? het is meer om in slaap te komen, met doorslapen heb ik geen problemen.


Ja ik gebruik t wel. Gewoon van die
Tabletjes van de kruitvat :). Ik vind t prettig inslapen. Je laat m smelten op de tong en dan ben je zo weg ;)

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 05:53

Ik ga 10 dagen Backpacken in Israël.

Mandyy

Berichten: 30509
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 08:39

Gaaf Romy!

Ik ga voor het eerst met mn vriend weg. :D

Ingrid, hoeveel uur werk je dan gemiddeld per week extra om daarvoor te sparen?
Wel mooi dat je dat op die manier ervoor terug krijgt. Veel vrije dagen is ook wat waard!

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 08:54

Jeetje Jenny wat heftig van die vrouw op je werk.. Y;(

Pesten op het werk herken ik ook wel ja.
Ik werk in de zorg, dus overal vrouwen en bijbehorende kliekjes. Bah vreselijk.


Goh ik wist ook niet dat je in het onderwijs extra werkte, om zo voor 'ál' die vakantie's te sparen.. (Ja ik ben er ook zo 1 die heeft geroepen mnaar in het onderwijs te gaan werken vanwege de vele vakanties :') )

Vakantie... wij zijn gek op Noorwegen en Zweden. De kans is groot dat we daar weer heen gaan en dan met de auto 2 weken een rondreis maken.

Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 09:15

Jenny wat ontzettend sneu van die mevrouw op je werk. Ook voor de familie, vreselijk die onzekerheid. Voor jou natuurlijk ook :(:)

Patty wat voor soort vakantie zoek je? Zon zee strand, actief, cultuur?


Wij gaan over een paar maanden nog een keer naar Schotland. Helemaal verliefd. En eind van de zomer nog een stedentripje of toch nog even richting de zon, dat is nog niet helemaal concreet.

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 09:44

Ik ben afgelopen jaar in Ierland geweest, echt prachtig maar ik mis dan toch wel echt zon, dus dit jaar gaan we voor mooie natuur met zo'n, we zitten te denken aan Kroatië maar tips zijn welkom!

Met slapen heb ik totaal geen moeite, als ik m'n kussen zie slaap ik (ook als ik m'n kussen niet zie slaap ik :+)
Laatst bijgewerkt door Sascho op 08-01-19 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 09:53

Kroatië staat hier ook op het lijstje :j

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 09:57

Kroatië is echt een aanrader.
Mijn vriend is daar vorig jaar geweest op motorvakantie. Lange rit door veel Oostbloklanden, maar Kroatië vond ie het mooist.
Mooi land, fijne mentaliteit en niet duur.

Japan is ook een aanrader trouwens...
Voor degenen die wat verder weg willen :')

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:01

Klinkt goed! Ver weg is voor ons best een optie, maaaar, het kan even niet teveel kosten dus dan kom je toch snel wat dichterbij uit

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:06

Ahh Susanne <3 Schotland. Wil als het kan ook nog even een weekeindje heen dit jaar hoor. Heerlijk. Welke kant ga je op?

Wij gaan naar Noorwegen. Ik hou niet van zonvakanties =:) De honden gaan mee en we gaan lekker vissen, paardrijden (Fjorden ! <3 ) , wandelen, eten en lekker relaxen).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:30

Wat een gave cabin <3 , waar is dat?

Ben ook gek op Noorwegen maar Schotland wil ik ook nog eens heen.

Eind februari ga ik weer voor een weekje naar Tromsø en van de zomer met de auto naar Noorwegen.

Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:46

Wauw Manon zoiets zou ik ook onwijs gaaf vinden! Welke plaats is dat? Gaan jullie met de auto of vliegtuig/auto huren?

We gaan naar Isle of Skye en richting de Noordwest kust en nog een paar dagen in het midden. En waarschijnlijk plakken we er ook weer een paar dagen Edinburgh aan vast als we er toch zijn. Can't waitttt <3

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:57

Susanne schreef:
Wauw Manon zoiets zou ik ook onwijs gaaf vinden! Welke plaats is dat? Gaan jullie met de auto of vliegtuig/auto huren?

We gaan naar Isle of Skye en richting de Noordwest kust en nog een paar dagen in het midden. En waarschijnlijk plakken we er ook weer een paar dagen Edinburgh aan vast als we er toch zijn. Can't waitttt <3


Je vakantie klinkt hemels :D In welke maand ga je? Ben je al eens bij de Military tattoo geweest? Dat is echt zo gaaf.

Het dorp heet Anderbu. We zijn er nog niet helemaal over uit hoe we gaan want 1 van de honden gaat niet zo makkelijk in een hok en als we met de boot gaan met hij een nacht in een soort bench. Anders gaan we met onze eigen bus. Sowieso niet vliegen met de hondjes dat vind ik te gek.

Kiekeboefje

Berichten: 1798
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:58

Iedereen op t werk is een beetje terneergeslagen, ook al kenden meesten haar niet. Zoiets grijpt zo erg aan.

Patty, Hidde is al dikke vriendjes met Tessa <3 echt aandoenlijk, samen eten, spelen, slapen.. Zo leuk dat zij elkaar gevonden hebben! Hij is ook al wat gewend, maar snap wel dat dat niet ala minute gaat :) Leuk vakantie zoeken! Wat voor zoek je?

Wij gaan in juni een weekje weg, denk niet heel ver en hoop eigenlijk met pony op vakantie te gaan! In september gaan we 2 week naar Roemenië. Onze buren gaan trouwen daar, en vinden het ook wel leuk om daar eens te snuffelen. Met de camper is het wel 2500km dus weten nog niet of we dat willen.... Misschien toch maar vliegtuig.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:09

xApple schreef:
Susanne schreef:
Wauw Manon zoiets zou ik ook onwijs gaaf vinden! Welke plaats is dat? Gaan jullie met de auto of vliegtuig/auto huren?

We gaan naar Isle of Skye en richting de Noordwest kust en nog een paar dagen in het midden. En waarschijnlijk plakken we er ook weer een paar dagen Edinburgh aan vast als we er toch zijn. Can't waitttt <3


Je vakantie klinkt hemels :D In welke maand ga je? Ben je al eens bij de Military tattoo geweest? Dat is echt zo gaaf.

Het dorp heet Anderbu. We zijn er nog niet helemaal over uit hoe we gaan want 1 van de honden gaat niet zo makkelijk in een hok en als we met de boot gaan met hij een nacht in een soort bench. Anders gaan we met onze eigen bus. Sowieso niet vliegen met de hondjes dat vind ik te gek.


Als je de ferry van Hirtshals naar Larvik of Kristiansand neemt is de overtocht niet zo heel lang (3,5 uur) én zit je meteen aan de goede kant van het Oslo fjord.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:14

Ja die optie heeft nu onze voorkeur inderdaad. :j Of tenminste die van mijn vriend.
Ik hou zelf niet zo van lang met de auto reizen maarja de honden zijn wel
veel relaxter in de auto.

@kiekeboefje; Wat een hel zeg, je zal dienst hebben als dat gebeurd. Lijkt me echt
vreselijk.. :(:)

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:38

Kiekeboefje schreef:
Toevallig dit weekend iets heel ergs gebeurd binnen organisatie. Oudere vrouw met licht verstandelijke beperking heeft een psychose gekregen midden in de nacht, aangekleed en weggelopen zonder haar rollator. Is denk ik wel 30 uur vermist geweest en is gistermiddag dood gevonden in een sloot... heb haar goed gekend, ben er wel een beetje kapot van eigenlijk. Zoiets verdiend niemand, maar zeker zij niet, ze was altijd zo lief!


Wat erg, sterkte!

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 12:47

Susanne en Jenny; zon, zee en strand vakantie :D. Niet binnen Europa en niet in een orkaan gebied :+.
Maar waarschijnlijk wordt het weer iets van Aruba is de vorige keer heel goed bevallen.

Kiekeboefje

Berichten: 1798
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 14:30

Dank jullie! <3

Lekker Patty! Heb niet echt verstand van vakanties buiten Europa... gaan altijd met de VW camper dus komen er niet buiten. :P

Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 15:27

xApple schreef:
Susanne schreef:
Wauw Manon zoiets zou ik ook onwijs gaaf vinden! Welke plaats is dat? Gaan jullie met de auto of vliegtuig/auto huren?

We gaan naar Isle of Skye en richting de Noordwest kust en nog een paar dagen in het midden. En waarschijnlijk plakken we er ook weer een paar dagen Edinburgh aan vast als we er toch zijn. Can't waitttt <3


Je vakantie klinkt hemels :D In welke maand ga je? Ben je al eens bij de Military tattoo geweest? Dat is echt zo gaaf.

Het dorp heet Anderbu. We zijn er nog niet helemaal over uit hoe we gaan want 1 van de honden gaat niet zo makkelijk in een hok en als we met de boot gaan met hij een nacht in een soort bench. Anders gaan we met onze eigen bus. Sowieso niet vliegen met de hondjes dat vind ik te gek.


Juni is de planning :)
Nee, wat is dat dan precies?

Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 15:34

Strandvakanties heb ik geen verstand van :)) Ik ben daar niet voor gemaakt haha, heb er totaal geen geduld voor om ergens elke dag op een strandje te liggen. All inclusive vakanties in zo'n resort zijn al helemaal uit den boze _O-

Ik ga thuis wel vaak even naar het strand in de zomer om te liggen maar na een uurtje ben ik ook weer thuis ghehe.