[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandyy

Berichten: 30497
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 23:21

Het is nog zo kort geleden dat ik het nu niet raar vind dat ik er last van heb.
Op internet staat ook dat een paar weken normaal is.
Als het na mn vakantie nog zo is, ga ik er verder over nadenken.

Gisteren is het dichtbij gewoon weer gebeurd bij dominos.. bizar!

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 00:10

he gatsie mandy! sterkte ermee :(:) :(:)

Claudia, fijn dat het met misty allemaal mee valt. succes met het stappen :)

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 06:11

Je hoort het nu sowieso veel in deze omgeving. Jumbo in Nijkerk is ook overvallen.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18159
Geregistreerd: 24-08-02

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:03


Mandyy

Berichten: 30497
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:28

Ymor schreef:
Je hoort het nu sowieso veel in deze omgeving. Jumbo in Nijkerk is ook overvallen.


Ja ook echt pas hè? Spar Nijkerkerveen en Boni Hooglanderveen vorig jaar volgens mij.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:33

Ja vorige week. Heftig allemaal!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:35

Jeetje, wat vaak! :oo

Sterkte Mandy. Wel op jezelf passen hoor en goed in de gaten houden..

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 10:02

Laatst hebben ze bij collega's van mij in proberen te breken, heel gat gegraven om het alarm onklaar proberen te maken, deur geprobeerd te forceren... bij zaken verderop ook geprobeerd en bij een fietsenwinkel ook daadwerkelijk wat mee kunnen nemen. Nou ligt zeist niet echt in de buurt van nijkerkerveen maar wel in de buurt van Leusden. Waarschijnlijk is dr weer een bende actief.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 10:27

Jeetje wat veel overvallen in die buurt :oo . Heb zelf wel trainingen gehad hoe om te gaan met die situaties omdat je met horloges en sieraden in het hogere segment al sowieso erg interessant bent voor overvallers maar gelukkig zelf nooit iets meegemaakt.

:(:) voor Mandy en ook voor Misty.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 14:45

In Nijkerk is de overvaller opgepakt. Ze hadden vier supermarkten overvallen.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 14:52

Wow jeetje! Mooi dat dat tuig is opgepakt!!

Nu we het toch over schietpartijen hebben; in ons super lieflijke kneuterige dorpje (waar dus echt nóóit iets gebeurt haha, nog geen foutgeparkeerde auto zegmaar) is vorige maand ook een schietpartij geweest :oo Echt een straat verderop ook. Iedereen in rep en roer natuurlijk. Twee jongens hadden ruzie om mijn buurmeisje :+ Bizar hoor.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 15:11

Hier in Den Haag is het niet echt meer bij te houden hoeveel overvallen en schietpartijen er zijn geweest het laatste jaar :') Moet eerlijk zeggen dat ik er niet meer echt van op of om kijk. Dat is ook wel zorgelijk eigenlijk, haha.
Bij ons in de nieuwe buurt gelukkig niet echt. Scheveningen-dorp is wat braver, haha.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 15:23

Hier gebeurt ook regelmatig wat. Ze zijn nu weer druk met plofkraken....
Ga gewoon lekker werken voor je geld :roll:

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 15:24

Ik vind het bizar de hoeveelheid geweld en wapens tegenwoordig wat je dagelijks hoort...
Er lopen meer gekken rond als dat er vast zitten.

Wel goed dat die overvallers gepakt zijn. :j

Kiekeboefje

Berichten: 1798
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 15:30

Jeetje Mandy.. :( niet leuk :(:) hoop dat je je er snel beter mee voelt!

Gelukkig niet iets super ernstigs met Misty! Maar toch wel pijnlijk voor haar.

Hmm lekker dan! Waar ik woon niet zo veel misdaden, niet wat ik doorheb. Stad natuurlijk wel, maar daar woon ik gelukkig niet.

Wat mij opvalt, het is hier zoveel duurder! Man man man, gingen gisteren uit eten, niks bijzonders. Gewoon €60 kwijt, in ‘ons’’ dorp zou dit een keer €40 zijn. :roll:

Echt lekker samen zijn, mis mijn caafjes :=

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 18:05

Hier gebeurd nooit iets. Behalve dat de melkfabriek 2x bijna ontploft is maar verder.. Gelukkig maar ook want ik ben echt een angsthaas en als ik die verhalen lees zou ik echt een trauma hebben denk ik :(:)

Ik heb een foutje gemaakt vandaag.. :=
Ik was Gaya aan t scheren en toen schoot ik uit :') Ohhhh het is toch zo lelijk geworden _O- Heb ook de beentjes nu maar gedaan anders was helemaal geen porum.

Spoiler:
Afbeelding

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 18:16

Ik woon bij poelenburgh (in zaandam) in de buurt, je wil niet weten wat daar allemaal voor verhalen vandaan komen :')

Haha Manon, zo herkenbaar. 1 foutje dus dan maar helemaal kaal. Ziet er netjes uit! Was je uitgeschoten bij de manen?

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 18:37

Hier is het ook rustig, als er eens wat aan de hand is is het in Leeuwarden.

Gaya helemaal kaal, netjes hoor.

Vraagje: sommige hebben hier een sport coupe bij de pony. Knippen jullie de manen of trekken jullie de manen? Echo krijgt niet langere manen dan ongeveer twee handbreedtes dat vind ik ook net niets dus overweeg het te kortwieken.

Iemand is nogal verwend hier.

Smartex rain

Afbeelding

Power cooler

Afbeelding

Waren tweedehandsjes maar de Smartex is nog helemaal nieuw en de cooler is ook in nieuwstaat.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 18:47

Ohhh heb je haar manen er meteen maar afgeschoren Manon? :')

Verwende pony's! Dekens staan mooi. Die Smartexjes zijn echt fijn. Vooral de all-in-one, die helaas niet meer gemaakt worden voor de kleintjes. Ik was echt fan van die dingen. Heb de oude nog van Mick, zal hem binnenkort eens aantrekken bij Willem. Wellicht past hij 'm net.


Ik heb korte manen bij hem! Waarschijnlijk heb je het nooit gezien op wedstrijd, want wij komen elkaar dan natuurlijk tegen met knotjes. Ik trek het enkele keren per jaar en verder hou ik 't bij met de schaar; gewoon eerst recht knippen op de lengte die ik wil en daarna 'tegen de haren in' knippen schuin naar boven toe, dan is het wat minder kaarsrecht zegmaar.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 18:52

Ik deed het eerst met een uitdun schaal maar daar kreeg Chip echt coupe pleeborstel van. Nu knip ik het gewoon maar is het wel ontzettend dik.

Jorex

Berichten: 9978
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 19:03

Mooi dat ze zijn opgepakt Mandy, sterkte verder. Ik zou echt slachtofferhulp bellen. :(:)

Hier met beide pony's gemend. Jorie was braaf totdat ze kiezels gingen storten uit een cementwagen vlak voor zijn neus zo ongeveer. Toen was het 180 graden draai en afgezet in volle galop. Ik had nog wel een stuur, maar geen rem meer. Gelukkig had hij wel respect voor een dikke eik in de berm uiteindelijk en ging toen weer draven. Daarna heel kalm met een persoon voorop alsnog langs die enge cementwagen gegaan. Maar poeh wat was ik blij dat ik hem tenminste nog kon sturen en hij uiteindelijk ook inzag dat en een hele sterke hand in combinatie met die dikke eik dat hij moest afremmen. Hij stapte toen we weer terugreden richting de cementwagen ook weer heel relaxt. Ik ben wel meteen overgegaan op weer normaal contact toen hij ging draven. Maar ik denk eerlijk gezegd dat als me dit vanochtend met Alex was overkomen dat die ook zo zou reageren, alleen dan misschien met een iets minder extreme galop. Met Alex heb ik het ook meegemaakt toen ze met de weg bezig waren dat er pal naast hem ineens kiezels gestort werden en die galoppeerde toen ook weg uit pure reactie. Dit was even van me af schrijven hoor, schrik zit er nog wel in. Als ie niet richting die boom had gewild, had ik hem een parkeerterrein dat daar ook is opgestuurd.

Met Alex vanochtend een heleboel lol gehad met modderplassen. Ik zat van kop tot teen eronder. Ik hoop die lol ooit ook met Jorie te kunnen hebben.
Afbeelding

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 19:10

Ik heb Fleur haar manen getrokken. Ik twijfel nog om het met knippen bij te houden...
Cooks zijn korte manenkam hou ik met de schaar bij.

Fenna zag je dat ding niet van ver aankomen? Dat ze kiezels gingen storten? Had je beter een blokje om kunnen rijden... of er wat sneller voorbij, of afstand houden tot ze klaar zijn ofzo...?

Ik heb vanmorgen met Fleur gereden en Sem ernaast meegenomen... in vol ornaat met tuig om 8-)
Hij was erg braaf. Combi van onder de indruk zijn en de rustige invloed van Fleur denk ik :')

Afbeelding

Jorex

Berichten: 9978
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 19:20

Ik stond op 5 meter afstand en Jorie had net besloten dat hij lang genoeg even had gezien en er wel langs durfde te stappen toen ze begonnen met storten. De 100 meter straat die ik daarvoor in stap aflegde waren ze niet aan het storten, dus ik dacht dat ze niet bezig waren. Hij heeft verder ook geen angst voor stilstaande bussen, vrachtwagens, tractoren. Achterop inhalende skooters, voor niks eigenlijk. Blokje om was niet mogelijk dan had ie veel te ver gemoeten. Naast dat ik hem voor de sulky nog niet eerder de hoofdstraat van ons dorp had laten lopen en de kortere route ook niet wegens dat er een man met wild blaffende honden daar liep.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 19:22

Sunshinedaan schreef:
Ik heb Fleur haar manen getrokken. Ik twijfel nog om het met knippen bij te houden...
Cooks zijn korte manenkam hou ik met de schaar bij.

Fenna zag je dat ding niet van ver aankomen? Dat ze kiezels gingen storten? Had je beter een blokje om kunnen rijden... of er wat sneller voorbij, of afstand houden tot ze klaar zijn ofzo...?

Ik heb vanmorgen met Fleur gereden en Sem ernaast meegenomen... in vol ornaat met tuig om 8-)
Hij was erg braaf. Combi van onder de indruk zijn en de rustige invloed van Fleur denk ik :')

[ [url=m/sGxMm6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit heb je wel op een bijzondere manier gedaan. Wat is hier de reden van als ik vragen mag? Ik zou hier niet voor kiezen. Ziet er niet veilig en comfortabel voor de pony uit.

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 19:28

Ymor schreef:
Dit heb je wel op een bijzondere manier gedaan. Wat is hier de reden van als ik vragen mag? Ik zou hier niet voor kiezen. Ziet er niet veilig en comfortabel voor de pony uit.


Hoezo bijzonder? :)

Ik heb Cooks ook altijd zo meegenomen.
Kort vastgebonden, want met te lang is het risico om in het touw te stappen.
Het touwtje wat ik in mijn handen heb, is om te leren ‘sturen’.
Sem is verkeersmak en is een stukje van 200m over straat naar het menpark.
Daar beetje rondgestuurd en toen weer terug.

Hoe zou jij het doen? Ben ik wel benieuwd naar :)