[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 19:59

Sharani bedankt maar ben niet echt op zoek. Zag deze toevallig langskomen op Facebook en moest wel even kwijlen haha.

Ja mijn vent doet alles voor me als ik het niet kan. En dat al bijna 20 jaar. Zo lief!!

Susanne; niet echt serieus hoor.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:00

Manon, Haha ik was inderdaad voor scheren! En daarna was ik ook. Of ik gebruik een emmer warm water met hot oil. Dat geeft zo'n mooi resultaat na scheren en haalt al het grijze huidvet en losse haartjes/viezigheid er af.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:02

Susanne schreef:
Manon, Haha ik was inderdaad voor scheren! En daarna was ik ook. Of ik gebruik een emmer warm water met hot oil. Dat geeft zo'n mooi resultaat na scheren en haalt al het grijze huidvet en losse haartjes/viezigheid er af.

Wat een leuk plaatje heb jij bij je naam

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:03

Susanne schreef:
Manon, Haha ik was inderdaad voor scheren! En daarna was ik ook. Of ik gebruik een emmer warm water met hot oil. Dat geeft zo'n mooi resultaat na scheren en haalt al het grijze huidvet en losse haartjes/viezigheid er af.

Merk je veel verschil met wassen van te voren?
Ik doe het eigenlijk nooit maar misschien eens proberen.

StalNollie

Berichten: 9146
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:04

IngridM schreef:
Sharani bedankt maar ben niet echt op zoek. Zag deze toevallig langskomen op Facebook en moest wel even kwijlen haha.

Ja mijn vent doet alles voor me als ik het niet kan. En dat al bijna 20 jaar. Zo lief!!

Susanne; niet echt serieus hoor.

Die zwarte met witte manen ( zilverappel?)

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:05

Hier eind van de middag nog een rondje (5km) met Gaya gereden.
Ze was voorheen niet zo braaf langs de weg maar het gaat al een heel stuk beter :j
Vandaag heeft ze zich ook weer super gedragen. En gelukkig voelde ze zich weer helemaal goed, ik had een rustig ritje in mijn hoofd maar ze was super enthousiast.

En omdat we de marathon organiseren dacht ik, ik pak alvast eens een hindernis mee. Die lag op onze route.
(Al hoort deze bij het outdoorparcours en staat er dan een laag water in maar goed) :D Ik vond naar beneden even spannend want het was best stijl maar Gaya snapte heel goed dat ze omhoog moest racen :D




Afbeelding

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:05

Patty14 schreef:
Susanne schreef:
Manon, Haha ik was inderdaad voor scheren! En daarna was ik ook. Of ik gebruik een emmer warm water met hot oil. Dat geeft zo'n mooi resultaat na scheren en haalt al het grijze huidvet en losse haartjes/viezigheid er af.

Merk je veel verschil met wassen van te voren?
Ik doe het eigenlijk nooit maar misschien eens proberen.


Ik merk wel altijd heel veel verschil! Messen vliegen er dan ook gewoon doorheen en ik heb dan minder last van strepen.

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:11

Wat gaaf Manon! En jaaa ik wil echt heel graag meedoen, ik weet alleen niet of ik Nick daar krijg. :oo

@linsey, wil jij niet toevallig ook meedoen? :o

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:24

Patricia_86 schreef:
Susanne schreef:
Manon, Haha ik was inderdaad voor scheren! En daarna was ik ook. Of ik gebruik een emmer warm water met hot oil. Dat geeft zo'n mooi resultaat na scheren en haalt al het grijze huidvet en losse haartjes/viezigheid er af.

Wat een leuk plaatje heb jij bij je naam


Thanks! Willem met zijn likit aan het klooien :)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:25

Wow wat ging Gaya hard naar boven! :):) Met water is hij vast nog gaver! Moet Gaya wel een snorkel op denk ik :oo

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:29

Ik ga denk ook maar wassen de volgende x er bestaat toch ook droogshampoo, van NAF dacht ik? voldoet dit?
S'winters Floor (of Angus) wassen vind ik niet zo'n geslaagd idee, geen warm water, kan niet overdekt staan...

Gaaf manon dat je zo even een hindernis kan mee pakken, goeie billen training voor Gaya!

Laura wat leuk zo een oefenwedstrijdje mee te kunnen pakken! heb je meer foto's? *D

Sharani wat leuk nog een HCA'er! veel veilige km's toegewenst :) nog iets leuks gekocht in DE?

Linsey gefeliciteerd met je eerste plek *\o/* super goed
Patricia wat goed! Leuke foto van jullie saampies

Miranda wat leuk dat je weer van je ritjes met jimmy kan genieten! is het gemeut van de buurman inmiddels een beetje opgelost? Ik vind je hoofdstelletje van Dabo echt heel gaaf <3

Op Fenna ga ik maar niet reageren, heeft ook geen zin meer ze leest toch niet meer mee.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:35

Susanne schreef:
Wow wat ging Gaya hard naar boven! :):) Met water is hij vast nog gaver! Moet Gaya wel een snorkel op denk ik :oo


Hahaha ja dat denk ik ook :')

Nee als er water in staat ga ik er niet in. Gaya durft dat denk ik wel maar het is echt veel te diep dan. En dan is het ook erg glad.

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:37

Dan ben je ook echt in een x zeik nat :') Duikbrilletje op, snorkeltje aan, flippers voor Gaya... zie het al voor me :=

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:37

Bedoel je die warm wash enzo? Ik denk niet dat dat voldoende zal werken. Tenzij je het echt helemaal in de vacht tot op de huid boent maar dan kun je net zo goed wassen.

Ik pak meestal een emmer water met een flinke dot shampoo er in. En een spons-borstel (zulke handige dingen!) en dan sop ik hem helemaal van top tot heen in, lekker boenen. En daarna met de slang gewoon afspoelen. Dan kom je een beetje van dat diepe vuil en vet af.

Het is beter voor je messen (minder snel bot) en het resultaat wordt vaak mooier.

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:38

Lillian__ schreef:
Miranda wat leuk dat je weer van je ritjes met jimmy kan genieten! is het gemeut van de buurman inmiddels een beetje opgelost? Ik vind je hoofdstelletje van Dabo echt heel gaaf <3



Hou op over de buurman :') Nee dat gezeur is nog niet over.
Halsterhoofdstel heb ik zelf gemaakt, wel een enorm fijn ding!

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:40

Susanne schreef:
Bedoel je die warm wash enzo? Ik denk niet dat dat voldoende zal werken. Tenzij je het echt helemaal in de vacht tot op de huid boent maar dan kun je net zo goed wassen.

Ik pak meestal een emmer water met een flinke dot shampoo er in. En een spons-borstel (zulke handige dingen!) en dan sop ik hem helemaal van top tot heen in, lekker boenen. En daarna met de slang gewoon afspoelen. Dan kom je een beetje van dat diepe vuil en vet af.

Het is beter voor je messen (minder snel bot) en het resultaat wordt vaak mooier.


spons-borstel? heb je hier een plaatje van? de tinker zal toch ook een x kaal moeten die wil ik dan wel wassen. die heeft echt een dikke vacht. dan is het wel fijn als die schoon is.

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:42

mirriejj schreef:
Lillian__ schreef:
Miranda wat leuk dat je weer van je ritjes met jimmy kan genieten! is het gemeut van de buurman inmiddels een beetje opgelost? Ik vind je hoofdstelletje van Dabo echt heel gaaf <3



Hou op over de buurman :') Nee dat gezeur is nog niet over.
Halsterhoofdstel heb ik zelf gemaakt, wel een enorm fijn ding!


Oh god, heeft de beste man niks beters te doen :o

ik dacht dat je m bij Dabo vandaan had, maar even terug gekeken en indd zelf gemaakt, knap hoor, doe t je niet na :))

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:43

Zo'n ding :') geen idee hoe ze officieel heten whaha
Afbeelding

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:43

Susanne schreef:
Zo'n ding :') geen idee hoe ze officieel heten whaha
[ [url=m/jqBJXQ.jpg]Afbeelding[/url] ]



:wow: >;)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:45

:')

Maar echt. Hij werkt zo goed! Echt mijn beste vriend met wassen. Je kunt er namelijk enorm goed mee boenen ghehe.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:46

Wat grappig! Heb die dingen echt nog nooit gezien :+

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:47


Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 21:02

Met deze kun je ook goed boenen. En ideaal voor losse haren :D

Afbeelding

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 21:05

Met greenspot remover doen helpt wel wat voor het scheren, heb dat ooit ook wel eens gedaan. Over greenspot remover gesproken: de action heeft een variant voor honden voor €1,50 of zo, werkt erg goed ;) .

Wat gaat Gaya hard, met water heeft ze inderdaad vast een snorkel nodig, en jij een wetsuit.

Handig ding die spons borstel, had zowel eens gezien maar wist niet of het werkte. Volgende keer toch maar eens meenemen.

Lillian__ schreef:
Sharani wat leuk nog een HCA'er! veel veilige km's toegewenst :) nog iets leuks gekocht in DE?

.


Ben er ook super blij mee :) . Sommige dingen zijn gewoon veel te goedkoop in Duitsland, dus ja wel het één en ander ingeslagen O:) .

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 21:33

Patty14 schreef:
Wat lief van je vriend Ingrid. En heb je al geschoren? }> <<)


Nee goed he :-)
Hij mag echt fluffy blijven. Wel een keer heel makkelijk; geen deken gezeur haha.
En jij? <<)