[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:34

Auwch sterkte met je vriend jenny, wat betreft de pony die bij je nicht staat, vragen of je nicht er wat van wlt zeggen? haar stal haar regels. Er kan een hoop maar pony-pletten is imo not done. Arme pony. Hoe gaat het met het veulen kind?

Ahhhw wat is de Bamy schattig <3 en wat groeit ze hard zeg!

Sharani fijn dat het nieuwe huisje goed bevalt. wat een onwijs mooie omgeving zeg, waar is dat? Tirol?

manon jij behoord gewoon tot de harde kern

Yontheke pff dat is best pittig.

Patricia gefeliciteerd met je winstpunt, jammer wel van de eerste proef volgende keer beter :D. Fijn dat je gewoon weer kunt rijden zonder blessures en snottebellen.

Floor op aanraden van mijn smid van zijn ijzers afgehaald, de hoefwand begon aan één hoef los te laten. hij staat nu (als je ervoor staat) links met een mooie punthoef. Omdat er anders te weinig ruimte was om te nagelen en het straks weer gaat vriezen en sneeuwen besloten het om zo te laten. Kom ik vrijdag; andere hoef ook ingescheurd. dus ik daar al over geappt en nieuwe afspraak gemaakt voor vanavond.
Zet ik hem vanochtend in de wei loopt die voor alles behalve zuiver...
Gelukkig kon hij al vrij snel zijn dat die aan de steile kant stond.
Ik vraag hem om te draven op het pad...Vroemmm daar ging die.
Beetje jammer van de ijzers. Even een paar weken wennen en hopen dat zijn hoeven het houden op het asfalt zonder zijn nikies.

Wat betreft de mensen die zich zonder voor te stellen iets hier op gooien; daar reageer ik eigenlijk nooit op. heel asociaal misschien, maar maak lekker een topic aan :=
Wat betreft de mensen die zich hier zomaar voorstellen, een paar pagina's mee doen en daarna weer verdwijnen... dikke doei :=
Het liefst zou ik een 18+ achter de titel zetten om jonge kinderen te mijden maar ja voor het zelfde geld is er een 17 jarige die ook serieus met zijn/haar shet bezig is en leuke dingen te melden heeft en tips kan geven waar je wat aan hebt.
Just my opinion.

StalNollie

Berichten: 9118
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:49

Lillian bij de boerenbond / welkoop is er een poedertje die hoef en haargroei bij ponys doet verbeteten ( heb het zelf nooit gebruikt maar kreeg de tip onlangs van een ervaren fokker in de shet wereld die er wel zeer goede ervaring mee had)

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 00:07

Sterkte met je vriend Jenny! :(:)

Ik zag weer mooie foto's voorbij komen <3

Hier nu in Zeeland, excursie week naar Yerseke. Helemaal stijf van de spierpijn van wat gisteren gebeurde, maar Jorie is in orde en daar ben ik blij mee. Ik vond zelf de indoordag vorig jaar geslaagd. Maar dat komt omdat ik nog niet echt wedstrijdervaring enzo heb. Dus ik snap dat het redelijk saai was, als je niks nieuws leerde. Ook ik vond de tuigpassessie toen hier in het noorden erg geslaagd.

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 00:07

ik ben zelf werkzaam bij boerenbond (oke petsplace *D maar kan ook aan de boerenbond producten komen ) zal er eens naar kijken maar inprincipe zijn floor zijn hoeven al heel hard vooruit gegaan qua conditie. Zal er eens naar kijken maar wil eerst eens kijken of ik het red met gewoon opbouwen, duo protection, en zijn voeding.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 00:10

Sterkte met je vriend Jenny. Lijkt me erg pijnlijk...

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:09

@Kiekeboefje; Ohh wat erg.. Beterschap voor je vriend! :(:)

@Lilian; hé oliebol zeg -O- Nou hopen dat het snel wat ‘aanpast’ en dat hij dan minder last heeft.

@bianca; super mooie plek zeg <3

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:09

Gisteren vergadering gehad wat betreft de marathon. Ik mag zelf een playlist maken dus als jullie nog tips/verzoekjes hebben O:)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:18

Jenny beterschap voor je vriend :(:) Klinkt pijnlijk! Brrr. En vervelend zeg dat je zo'n kind op stal hebt die haar pony aan het pletten is. Helaas nemen die koters vaak nauwelijks adviezen aan.

Lillian vervelend van Floor zijn hoef scheur!

Van mij mag het trouwens ook wel een 18+ topic worden (met Laura natuurlijk). Maar ik weet niet of zoiets mag eigenlijk.

Een iets volwassener ITP topic op dit subforum zou ook wel een verrijking zijn, die titel alleen al irriteert me. Gewoon zo kinderachtig. Zo hou je natuurlijk wel een beetje het kinderpony achtige imago van de Shetten in stand.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:20

xApple schreef:
Gisteren vergadering gehad wat betreft de marathon. Ik mag zelf een playlist maken dus als jullie nog tips/verzoekjes hebben O:)


Heb je eeeeeeven voor mij :)ddd :)ddd

Haha lol nee geen Frans Bauer.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:26

Susanne schreef:
xApple schreef:
Gisteren vergadering gehad wat betreft de marathon. Ik mag zelf een playlist maken dus als jullie nog tips/verzoekjes hebben O:)


Heb je eeeeeeven voor mij :)ddd :)ddd

Haha lol nee geen Frans Bauer.


Pas op want ik doe het ~~}> Precies als jij moet

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:34

Ik ben er nog wel maar jullie gaan zo hard dat ik het banketstaaf vind om niet bij te lezen en gewoon wat oliebol neer te gooien :)F
Ben wel met twee pony’s op de marathon van Apple :)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:37

Manon, alssssss je het maar laat }:)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:37

Gezellig Sabine!

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:38

Nummers van Imagine dragons en Bastille! Vind ik leuk :o

Ik vind het een top idee Lillian en Suus. Maar dan wel over 3 maanden pas haha.

Wat vervelend van Floor zijn hoeven.. misschien is biotine wat voor hem? Ik hoor van veel mensen dat de hoeven er echt sterker van worden. Maar meestal duurt het wel een tijd voor je er wat van merkt, omdat het van bovenaf in de hoef moet groeien zegmaar. Lastig hoor, hoefproblemen.

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:41

Omg mag je zelf de muziek uitzoeken voor je rondje :P

Bianca wat een mooi plekje zeg! En met de overnachting een mooie trip van gemaakt.

Ingrid ik hoop echt dat je er een leuke pony bij vindt. Je hebt zoveel ellende met Alf gehad en zoveel voor hem gedaan. Je bent hier ook altijd welkom mocht je gewoon een rondje willen mennen.

Lillian he bah dat klinkt niet goed! Komt het zo zonder zn ijzers wel goed? In de winter groeit alles een stuk trager dus lijkt me dat het wel even duurt voor zoiets herstelt.

Ik zie mensen praten over hun M en Z debuut. Ik ben echt lui want ben ik de L blijven hangen en start nooit meer dressuur O:)

Op de indoordag ben ik nooit geweest. De ritten vind ik wel altijd gezellig.

Rijden jullie nog een beetje met dit weer? Ik vind het echt te koud om op de wagen te stappen.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:06

Sabine jij mag geen L meer starten doe ff normaal :')

En ik kan wel wat puzelen dat je eigen liedje op je eigen tijd komt. Maar dat is misschien lastig omdat ik dat niet zelf in de hand heb.

Voor zaterdag is er veel ‘oude l*llen muziek’ (neeee niemand leest mee toch!? _O- ) dus ik wil wel wat anders voor zondag O:)

Imagine dragons ga ik erbij zetten, daar hou ik zelf ook van. Kies natuurlijk wel alleen de power nummers.

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:07

Doe maar iets leuks zodat Nelson gaat rennen ~~}>

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:08

Ohhh Manon ja als je zelf mag uitkiezen mag ik dan rijden op Thunderstruck van AC/DC =:) =:) =:)

Sabine Als ik het te koud vind blijf ik in de binnenbak :')

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:12

Ik heb geen binnenbak :') als ik het te koud vind blijf ik binnen (en de pony’s buiten)

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:15

Ja die is leuk Susanne !

Haha ik hoop dat ze van alle muziek gaan rennen. Ik heb een soort weddenschap dat wij sneller zijn dan de zaterdag. Dus wel even jullie best doen oké :')

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:17

Willem doet ook rennen op de tuigpaarden muziekjes :')

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:18

Ideaal := Nels rent als ik hard sla...

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:03

Die van mij gaan vast ook rennen als het het soort muziek is die ik voor liberty gebruikte op shows, Avicii, Alan Walker, Julie Bergan enz .Weet alleen niet of ik dan nog kan sturen :') .

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:35

Wow, wat gaan jullie hard :')

Jenny: Beterschap voor je vriend! :(:)

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 11:44

Sappos schreef:
Ideaal := Nels rent als ik hard sla...


Wat? Als je hard slaat? :') Ja dan gaat Gaya ook wel hard maar denk dat ik dan niet meer kan sturen :+

@Bianca; maar we moeten de zaterdag wel verslaan. Shetty power !! :D Dus ik zet je muziek erbij :):)