[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:00

Stoer zeg! Zou ik niet durven haha.

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:04

Wauw wat gaaf dat springen!

Waarom maak je je zo druk om een functioneringsgesprek? Toch juist fijn om te weten waar je aan toe bent en waar je aan kan werken?

StalNollie

Berichten: 9119
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:35

Apple wat leuk dagje meedraaien en wat weten ze dat al snel de uitkomst van de gesprekken

Lillian trauma ojee! Ik vind de gesprekken ook nooit niet zo heel veel toevoegen dit omdat ik vind als er wat speelt vaak al besproken hoort te zijn op moment als het er is.

Susanne je hoeft me ook geen andere pony te geven met springen dan shijt ik zeven kleuren haha, maar deze pony is zoo relaxt braaf en geeft vertrouwen en wil over de hindernis ( ik moet zelf wel echt werken aan ruimte geven aan de pony was ook zeker de tip die ik meekreeg maar dat wist ik, ik houd nog teveel in. Wil nog teveel controle hebben

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 23:11

Ik heb helaas in het verleden minder leuke werkgevers gehad, zowel stage als werk. Er werd mij alleen maar verteld wat ik fout deed, niet goed ging. en wat echt verbeterd moest worden. Hoe harder ik probeer te verbeteren hoe meer fouten ik maak, hoe meer ik vergat... dan ga je er op een gegeven moment met de pet naar gooien ''want het lukt toch niet'' en dan word je bestempeld als laks en ongemotiveerd. Op dat moment had ik moeten zeggen van joh prima dat ik moet verbeteren maar geef mij dan daar de ruimte voor, laat me een stapje terug doen... Ik keek wel uit want voor mij tien andere, en ik was 16 - 17 dan durf je je muil nog niet zo goed open te trekken.

Gelukkig is mijn BL ook heel lang mijn collaga geweest en is ze pas BL geworden toen ik vast ging werken, dus ze weet waarom ik zo'n ontzettende hekel er aan heb en er alles aan doe om mijn kont eruit te draaien. De eerste paar keren heeft ze op de dag zelf heel vrolijk gezegd ''kom lil we gaan even naar achter, moet even een paar dingen overleggen'' trapte er iedere x weer in :+ nu kon dat dus niet omdat ik ervoor naar een ander filiaal moet... als ik me ervoor ziek meld dan komt ze mij persoonlijk ophalen.
D'r gaat wel eens iets fout ik word er altijd direct op gewezen, maar helaas moeten die dingen ook terug komen op mijn functioneringsgesprek. en bij mij ontbreekt heel erg de motivatie in het algemeen, maar waarom dat plaats ik hier niet, doe ik alleen per PB. er zitten collega's uit andere filialen ook op bokt, mijn baas is daar wel van op de hoogte uiteraard.

Leuke spring foto's! mis dat soms zo he, het springen. ik kan het wel doen met de tinker die ik rijd maar die wil ik dressuurmatig eerst nog wat beter voor elkaar en stabieler in het nageven + te lui om op te bouwen en af te breken.

en lekker zo buiten kunnen rijden, was zeker rustig op de weg? als het zo koud is blijven de meeste mensen toch binnen... mietjes.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 00:29

Wij hebben eigenlijk nooit functionerings gesprekken. Mijn vorige baan bij een drogisterij wel.
Maar komt vast goed Lilian!

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 00:45

Zo hoort het natuurlijk helemaal niet te gaan Lilian :(:) Misschien iets om een beetje aan te werken voor jezelf? Qua zelfvertrouwen.

Wat knap dat springen !! :wow: Ik dorst dat ook niet hoor :=

Ik had vandaag een lesje vaardigheid meegereden bij de club. Wou vandaag Z rijden even om te kijken hoe dat ging.
Ging best heel goed ! 1e rondje 1 bal en 2e rondje foutloos en hele strakke tijd.

Zo trots op Gaya. <3

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 00:54

Ah Lillian dat is inderdaad wel heel vervelend, ik heb die ervaring niet dus nooit zo bij stil gestaan dat het voor sommige mensen moeilijk is.
Ik ben sowieso nooit zenuwachtig oid dus ik ken dat gevoel ook niet zo.
Succes

Patricia, het is toch verplicht, 1x per jaar een functioneringsgesprek?

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 07:34

In heel veel bedrijven slaan ze de gesprekken over.

Wat naar zeg lillian. Maar je baas is vast blij met je! Wel lastig dat je motivatie problemen hebt.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:11

Vervelend Lilian :(:)

Bij ons is het ook 1x per jaar en hier ook verplicht. Dat komt ook omdat je eventuele salarisverhoging daarmee samenhangt bij ons.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 16:50

Is hier vandaag al 2 jaar dat we Cupcijke moeten missen ;( . Tijd gaat zo snel, indenken dat die 5 jaar ging geworden zijn dit jaar. :\

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 17:51

Sterkte Lori

Toliene is eergister geschoren en staat nu met haar rhino 400 grams met hals en een onderdeken van 100 gram. Dus 500 gram totaal, maar hoor net van een stalgenootje dat ze trilt. Dus ene kant wil ik wel naar 600 maar wat als het -10 wordt 8)7

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 17:58

Lilian wat naar dat je zo vreselijk tegen die gesprek en op ziet.
Wel fijn dat je begrip hebt van je leidinggevende.

Lori sterkte. Die is echt jong overleden...

En een rillende Toliene... wat een koukleumpje :=
Ik heb het vd week voor het eerst gezien (bij Fleur). Had nog nooit een paard zien rillen :o
Ik wacht nog even met helemaal scheren denk ik..

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 18:04

Linsey1998 schreef:
Sterkte Lori

Toliene is eergister geschoren en staat nu met haar rhino 400 grams met hals en een onderdeken van 100 gram. Dus 500 gram totaal, maar hoor net van een stalgenootje dat ze trilt. Dus ene kant wil ik wel naar 600 maar wat als het -10 wordt 8)7


Nooit naar een ander kijken en opgooien wat je pony aangeeft nodig te hebben :)

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 18:40

Naar Lilian dat je zo op ziet tegen een functioneringsgesprek, maar komt vast goed.

Sterkte Lori!

Lindsey: zijn haar benen ook geschoren? Dan misschien daar iets omheen doen en sowieso niets aantrekken van wat een ander doet. Echo heeft nu ook 500 gr plus hals op en hij heeft een half ongeschoren hoofd en ongeschoren benen. Opleggen wat ze nodig hebben :j .

Net even springschoentjes opgepimpt om vervolgens er achter te komen dat deze niet passen om Echo zijn harige benen, als ze geschoren zijn zitten ze ruim :') .

Afbeelding

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 18:56

Leuk dat jullie nu ook aan het crea bea gaan ! Volgens mij had Susanne er ook bont op gemaakt of niet?


En Toliene de koukleum. Jimmy staat nu met 500 gram, maar die heeft nog wat vacht.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 18:59

Klopt Miranda, lamsvel inderdaad :j

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:19

Er staat een redelijk goedkoop ideal tuig maat shetlander op de boktmarkt, als iemand nog iets zoekt.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:37

Het verschilt gewoon heel erg per paard/pony Linsey. Gewoon doen waar jij (of Toliene) zich goed bij voelt. Staat ze op stal? Ik zou gewoon 600 opgooien joh.

Gaya staat met 200 grams prima warm terwijl ze 24/7 buiten staat. Vanavond om 22.00 gaat ze naar binnen omdat mijn vader haar morgenochtend misschien niet kan vangen :') Anders had ik haar onder 300 met hals gezet.

Mijn fjord heb ik gewisseld naar 340 met hals net. Hij had 150 zonder hals op. Maar die blijft vannacht buiten met zijn ongeschoren ‘zus’. Die hebben het echt niet snel koud.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:41

Sorry geen fut om op iedereen te reageren, heb wel gelezen.

Afgelopen donderdag de onderzoeken gehad. Was niet heel fijn maar het is weer achter de rug. Ze hebben wel iets gevonden wat gedeeltelijk de klachten verklaart maar nog niet helemaal. Maar er zijn ook 2 biopten genomen uit maag/ slokdarm. Uitslag begin februari.

En zit me al weken te verheugen op morgen maar nu kom ik echt ziek thuis neeeeeee. G o d v e r :-(
Alles doet pijn, erge hoofdpijn en zoooooo koud onder al 2 dekens en 2 katten.....

Sorry was even een klaag topic

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:42

Mijne hebben nog hun 200 grams met hun regendeken eroverheen aan. En voelen nog goed.
Is echt per paard verschillend.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:18

Jeetje, beterschap Ingrid!

Weten jullie of er ergens een 100 of 200 grams onderdeken/staldeken met hals te koop is?

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:24

Horseware heeft die, Linsey. Amigo insulator.

Beterschap Ingrid :(:)

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:29

Hier hebben ze 200gram aan nu.

Ingrid, Pfft balen zeg! Hopelijk snel wat beter.

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:21

Wat balen Ingrid, hoop dat je morgen toch fit genoeg bent :(:) .

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:18

Benji stond vandaag ook te klappertanden met zijn 300 grams met hals, dus ook maar een deken onder gegooit, de rest zag er niet koud uit.

He wat balen ingrid, het heerst ook wel heel erg, beterschap!

Carlos heeft zijn 1e punt in de z binnen 2e proef ging helaas wat minder en ik reed ook nog verkeerd..
In de vaardigheid 1 bal maar 2e rondje wel foutloos.
Benji was echt super braaf vandaag, geen goede dressuur punten en wat ballen in de vaardigheid, maar geen bokken, weg schiet acties of andere rare fratsen dus daar super tevreden mee!