NMPRS merriekeuring 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 17:54

Wij hebben een geslaagde dag gehad! Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten *\o/*

King kreeg een 2e premie, hij was wat gestrest en was helaas of aan het trippelen of aan het galopperen, jammer natuurlijk maar zeker trots op het baby paard.

Bo had waarschijnlijk een misstap gemaakt in de trailer en was vreselijk stijf na de rit maar ook toch nog een 2e ondanks dat ze niet helemaal top liep.

Stiekem het meeste blij met chicky. Ik had niks of hoogstens een 3e premie verwacht, kregen we ook een mooie 2e premie mee naar huis!

Bij alle paardjes heel goed commentaar gehad van de jury waar ik ook zeker wat mee kan. :)

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:09

Wij hebben ook een zeer geslaagde dag gehad! Ik kan alleen totaal niet de tijd goed inschatten :')

Sun is mooi stamboek opgenomen en gemeten op 92 cm.
Daarna heel lang gewachten tot premiekeuring _O- maar heel blij met een 2e premie. Ben erg trots op mijn meissie <3


Afbeelding

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:12

Hier ook een leuke dag gehad.
Cheyenne kreeg een tweede was ook klopte hoor die liet het zitten in de beweging.
Haar mamma Mocha kreeg ook een tweede, die vond ik wel een beetje zuur want vorig jaar had ze een eerste, en ze stond er prima voor.
Te gehaaste beweging, ach ja.

Vanilla showde super en kreeg een mooie 1ste achter de (wel erg grote := ) kampioen minimaat.
Vanilla zat al op randje minimaat/kleingemaakt volgends de tabel maar die ervoor liepen waren nog een stuk groter.
Maar hij deed het super zijn vast gave foto's van. ;)
Zij mamma Peach liep een 1ste premie in het erekampioenschap was helaas ook plots ineens voor de pauze was dus had even geen aandrijver, dat was even jammer. :P

Verder een heleboel voorgebracht.
Waaronder nog 2 mooie Ici veulens die beide de kampioenschappen mochten lopen en 1 werd reserve kampioen kleine maat. :D
Dus beste reclame voor Ici vandaag! *\o/*

De paardjes lopen weer lekker in de wei.
En nu gaat Linda even douchen en dan lekker met de voetjes omhoog. :))

marschwood
Berichten: 455
Geregistreerd: 25-08-08

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:35

Iedereen weer proficiat.Wij zijn ook weer terug.Ben helemaal munt maar heel tevreden.8 paardjes mee.Daarvan 2 een 2de premie(eentje was meer dan verwacht) en de rest allemaal een 1ste.Daarvan nog 1 kampioen minimaat luxe en onze 13 jaar oude Andy maakte er een superdag van door voor de 3de keer het erekamioenschap te winnen.Dit doet ze wel met elke keer 5 jaar ertussen.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:55

Super gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten.

Ik zit er niet vaak naast, maar dit jaar stond de verfijning wel hoog op de lijst, en dat gaf mij soms een wat verassend beeld...

Linda, Vanilla showde als een gek hoor! Super mooi!

Anneke, jullie ook gefeliciteerd, maar wel in bijzonder met Andy zeg! Wat een prestatie!!

Hier ook een heel geslaagde dag!
De kleine, jonge Howie kreeg een mooie 1b premie en mocht zich dus laten zien in het kampioenschap. Hij was op, maar even lekker bij mama weg crossen vond hij nog wel grappig :')
Heel heel trots op mijn kleine ventje <3
Mama bucks behaalde een mooie 1c premie, ongetraind en pas net hersteld dus helemaal tevreden!
En als afsluiter behaalde Lays/Letje/Let Op (hoe je haar noemen wilt) een mooie 1a premie en werd daarmee superster <3
Moe, verbrand, hoofdpijn, maar het was het allemaal weer waard! :D zoooo tevreden!!! <3

Kleine Howie vorige week;
Afbeelding
Afbeelding

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 19:04

Weer thuis na een heeel vermoeiend dagje, en vervelend als je knie nog niet helemaal dat wil doen wat jij wil doen :+
Was was het weer godgruwelijk heet op dat witte zand..complimenten aan alle voorbrengers want het was ZWAAR in die hitte. Dus heel veel uitgebluste veulens gezien en dat vind ik niet zo gek.
Racende Howie even bewonderd, heerlijk manneke die van showen houdt.
En Linda die met een schimmel(?)merrie in een soort sliding de baan uitgesleurd werd :D :D :D :D Sorry Lin maar het was wel grappig om te zien en je ging HEUL hard! :+
Anneke en Hein gingen weer supergoed, kers op de taart het erekampioenschap, van harte!

Regal's kinderen hebben het weer goed gedaan, uit mijn hoofd 3 1e premies en 1 kampioensveulen, Patch zijn veulens volgens mij een 1 en een 2e premie, en wat is die Rosada luxe <3

Ik had alleen Lilly ingeschreven en Lilly is geen keurings- of showmerrie, dat werd bij de AMHF al heel duidelijk, op 2 benen staan was al moeilijk, dat ging vandaag een stuk beter, ze bleef rustig maar was zo vreselijk moe en oververhit denk ik dat ze wat ingevallen was en zich gewoon niet echt toonde. Daarom heel blij met een 1B premie.

Verder iedereen gefeliciteerd met de premies en kampioenschappen, heb heel wat blije gezichten gezien!

Luna2006

Berichten: 3161
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 19:06

Hier ook een topdag gehad. Heb muis in de tophanden van lennert toevertrouwd. Hij heeft haar top voor gebracht wat resulteerde in een 1A premie *\o/*
Mijn dag kan dus echt niet stuk :D

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 19:08

Ze zag er ook super goed uit Sara! Gefeliciteerd.

Maris, ongelooflijk heet!!! Gefeliciteerd ook!
Niet alleen met Lily maar ook Regals kids enzo natuurlijk <3

stal_HD
Berichten: 3089
Geregistreerd: 25-08-08
Woonplaats: kerkenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 19:21

Hier ook thuis. Met ietwat een teleurstelling. Niet dat ik perse 1e premies moet hebben. Maar wel commentaar, wat kloppend is en correct. Beiden hadden een 2a premie. Ook ik zat bij reuzen in de groep net als linda. Helaas was voor ons het verschil wel zodanig dat er wel 20cm verschil in zat tussen de grootste en kleinsten, heel erg jammer. En vooral dat er dus nog steeds niet correct doorgegeven wordt......

We gaan zeker voor premieverhoging door, een andere keer. Ongetraind. En dan ook echt ongetraind zo'n premie halen is ook super goed.

Luna2006

Berichten: 3161
Geregistreerd: 03-04-13

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 19:27

Moet wel zeggen dat ik enkele metingen op de parking heb zien gebeuren. spijtig niet allemaal blijkbaar!

Wil hier ook iedereen feliciteren met de behaalde prestaties, weer heel veel moois gezien.

jolandje

Berichten: 14286
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 21:38

allereerst( voor ik iemand vergeet) iedereen gefeliciteerd met jullie behaalde premies, ik heb erg veel prachtige paardjes gezien vandaag en veel enthousiaste voorbrengers, en idd het was flink warm :\

het was mij ook opgevallen dat vooral bij de minimaat veulens een aantal echt hele grote veulens liep, erg jammer dat dat door de jury niet opgemerkt is, toch was het een plezier om naar te kijken.

verder alleen maar lof voor de organisatie, het is ook wel een hele klus hoor :j

al met al heb ik een gezellige dag gehad en met mij heel veel anderen ook denk ik ;)

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 22:21

Iedereen super gefeliciteerd!! Was een super leuke en warme dag! Hopelijk kan ik volgend jaar met eigen paardjes want toch mis je het ondanks dat ik meer dan genoeg te doen heb gehad.

De minimaat heb ik men eigen ook over verbaasd.. magoed al met al een gezellige dag!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 09:08

Haha Mariska dat was idd een grote palomino merrie, teuring was gaat die hard, vooral dat hek kwam wel een aantal keer heel dichtbij. :oo
En die merrie wist precies waar de uitgang was haha, en anders sleurde ze me idd die kant wel op proest. _O-

ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-17 09:34

Gefeliciteerd iedereen met de behaalde premies!

Ik vond het ook een hele leuke en gezellige dag. Had zelf ook geen paardjes bij, maar heb genoeg in de ring gelopen voor andere en heb heerlijk genoten van al het moois wat er rond liep.
Er waren een aantal premies/plaatsingen waar ik het niet mee eens was. Maar de meeste kon ik me wel in vinden.. Weer veel mensen gezien en gesproken, was super gezellig! Maar ohh, wat was het weer heet!!
Heb nu al zin in volgend jaar!

_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 13:52

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde premies!

Ik heb heel veel mooie paardjes gezien! Ik ben vooral erg fan van Howie van Linda :D hij werd ook echt keeeeuuurig geshowd! Dat vond ik echt heel knap :)

Ik heb genoten samen met een kennis van mij! Ik had haar voor de 2e keer meegenomen en ze vond het helemaal geweldig! We mochten er ook een aantal voorbrengen voor een ander wat we volgend jaar meer willen doen :)
Zelf had ik Raven (Midzomer Highness) mee genomen en we zijn beloont met een 1e premie!!! Zo trots!!
Afbeelding

Sappos
Berichten: 10087
Geregistreerd: 25-09-05

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 13:54

Linda was het Talytha met een panterbont veulen aan de voet :')

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 14:14

Ik had het moeten filmen..Linda zette de laatste bocht in en die merrie dacht WEGWEZEN :+ :+ :+ en die kwam zo gruwelijk hard aandraven, Linda werd bijna geplet tegen de hekken en probeerde haar nog tegen te houden door eraan te gaan hangen maar ze werd als een soort ankertje meegesleurd :D :D ;)

stal_HD
Berichten: 3089
Geregistreerd: 25-08-08
Woonplaats: kerkenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 15:04

Dat had ik gemist, gelukkig goed afgelopen. Heb trouwens ook niet veel gezien.

Warm was het zeker. Mocht van mij wel een paar graden koeler....

Kimmej

Berichten: 737
Geregistreerd: 07-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 17:05

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! Ik vond dat we opvallend vroeg klaar waren, heb nog niet uitgezocht hoeveel deelnemers er nou uiteindelijk waren maar volgens mij een stuk minder als vorig jaar?

De warmte was in ieder geval wel weer zoals vanouds, geloof al een aantal jaar zo bezopen warm tijdens de MK. Dan was het tijdens de E&T dan toch echt beter te houden, maar ach, beter als een plens regen op je dak zullen we maar zeggen.

Linda, je werd inderdaad even op een sledetochtje meegenomen door die merrie zeg. Vond het knap dat je uiteindelijk op je benen bleef staan! _/-\o_
En Vanilla ging inderdaad lekker, blijft leuk als de attitude net in de ring even boven komt drijven bij die kleine guppies (even snel met Bokt uploader hoor)


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 17:53

Sappos schreef:
Linda was het Talytha met een panterbont veulen aan de voet :')


Nee Eyana die had een Ici zoon aan de voet die reserve kampioen werd!
De Ici's deden het super gister! Erg trots!

Wow mooie foto's van Vanilla Kim!!! :D <3 <3 :D

jolandje

Berichten: 14286
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:16

wat een prachtig manneke is dat toch <3

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:24

Super leuk ding Linda!!
Mooie foto's ook Kim! :j
Ohh linda je actie was echt geniaal :') whahaha

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:30

Oh..correctie..Patch zijn veulens hadden allebei een 1e premie! ;)

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:49

Was een leuke dag!! Pauze was ook leuk met de act. Wie weet wie dat was? Heb het intro niet gehoord

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: NMPRS merriekeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 21:54

Huh? Er stond toch net een bericht? Nu niet meer?

Romy, geen idee ook, maar ze heeft ook eens in minimag gestaan dacht ik.

Karen ook gefeliciteerd met alle 1ste premies en kampioentje!!