Vandaag is mijn aller grootste droom uitgekomen! Ik heb een eigen pony gekocht

Ik wilde voor mijn 18e verjaardag (7 Juli pas haha) een shetlandpony kopen, maar ik kon niet langer wachten... Ik heb sinds mijn 7e paardgereden maar ik heb altijd geroepen dat ik een shetland pony wilde, iedereen verklaarde mij altijd voor gek maar het leek mij fantastisch.
Ik heb altijd al de pony's van stal liebas heel erg mooi gevonden, ik heb hun ook gebeld en ze gingen voor mij opzoek, dit was 3 mei.
Mijn lease pony (shetland pony Puck) stond op stal vendrig en ik had het daar ontzettend naar mijn zin, het is lekker dichtbij en echt perfect voor de shetlanders. De shetlanders hebben een eigen stuk land met een paddock, schuilstal & weiland!
Natuurlijk wilde ik mijn toekomstige eigen pony daar ook neerzetten, dus gevraagd, en het mocht!
De eigenaresse van stal wist waar ik naar opzoek was en heeft veel contact met handelaren, ze appte mij 16 mei met een foto van Noir & ik was opslag verliefd.
Ze heeft een afspraak voor mij gemaakt en we zijn vandaag gaan kijken (trailer gelijk achter de auto gehangen

Noir is heel toevallig geboren en gefokt op stal liebas!!! Hij had een puntje te weinig op de keuring en is afgekeurd als dekhengst en daarom geruind en de handel ingegaan. Hij heeft 5 maanden op de handelstal gestaan.
Noir betekent zwart in het Frans, ik wilde eerst altijd een Chanel tas kopen voor mijn 18e verjaardag (een pony is veel leuker natuurlijk). Chanel is een frans merk en ik wilde een zwarte tas, de kleur wordt aangeduid als 'noir'. Daarnaast is Noir natuurlijk zwart hahaha. Ohja nog een reden achter zijn naam, ik heet Nena (Nee-na) dus No-ir, NEE & NO

Ik ben ontzettend blij met Noir!

Noir heeft superrrrrr mooie volle en lange manen & staart, dus ik kan heel wat gaan vlechten de komende tijd!
Ohja, binnenkort komt mijn zus langs om mooie foto's te maken! So stay tuned!
De foto's die ze appte!

Vandaag op stal!

Ik heb ook een filmpje gemaakt van de hele aankoop & vandaag! (hierin zie je ook zijn prachtige gangen!)