[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:06


Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:36

Whaha ik dacht wat is het rustig in dit topic, maar ik had hem per ongeluk ontstipt :')

Zal vanavond of morgen even reageren.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:21

Chippie is knap Patty!

Mirriej; mijn hemel wat een werkdagen pfff
Lekker dat je nu dan even vrij hebt!

Lori; wat leuk van Jamie!

Susanne had gewoon geen zin meer in ons hahaha


Vanochtend had smid ijzers eraf gehaald en hij liet me weten dat er geen nagels verkeerd gezeten hadden.
Eind middag heeft eigen smid gekeken en hij is inderdaad niet super vernageld geweest maar mogelijk zat 1 nageltje toch net tegen het leven aan. Mogelijk heeft hij daar nu zweer van. Dus voor zekerheid in de soda 2 dagen. Hopelijk niet en loopt hij over 2 dagen weer goed.
Wat een ijzer nachtmerrie zo zeg :-(

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:01

IngridM schreef:
Chippie is knap Patty!

Mirriej; mijn hemel wat een werkdagen pfff
Lekker dat je nu dan even vrij hebt!

Lori; wat leuk van Jamie!

Susanne had gewoon geen zin meer in ons hahaha


Vanochtend had smid ijzers eraf gehaald en hij liet me weten dat er geen nagels verkeerd gezeten hadden.
Eind middag heeft eigen smid gekeken en hij is inderdaad niet super vernageld geweest maar mogelijk zat 1 nageltje toch net tegen het leven aan. Mogelijk heeft hij daar nu zweer van. Dus voor zekerheid in de soda 2 dagen. Hopelijk niet en loopt hij over 2 dagen weer goed.
Wat een ijzer nachtmerrie zo zeg :-(
pfff echt ijzer nachtmerrie

Kiekeboefje

Berichten: 1798
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:07

Gatver Ingrid :(

Sanso, dat zijn Nika dekens, pasvorm bij Donja is echt fijn! Zijn ook niet zo duur en dat is echt een must voor een arme student :Y)

Heerlijk 10km zandpad cross <3
Afbeelding

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:37

Echt een nachtmerrie inderdaad. Je eigen smid is dus een stuk beter.

Mooi pad kiekeboefje!

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:39

Pfft hopelijk geen zweer.

@kiekeboefje, heerlijk! Zou Finn ook nog eens moeten inspannen, is er al lang niet meer van gekomen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:26

Oooh Kiekeboefje zo mijn droom om daar ooit nog eens overheen te galopperen met Alfje...... heerlijk zeg!!

Kiekeboefje

Berichten: 1798
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 00:26

Ja Ingrid dat is het! Ooit stuif jij met alf over zo’n pad! :)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 09:14

Ik zag een lieve Pepper met wenkbrauwen voorbij komen :D <<)

Lekker Linsey zo'n vakantie, als je geboekt hebt kan de voorpret beginnen :D

Lori, haha heel verleidelijk af en toe ja die verkoopberichtjes. Er staan af en toe echt leuke pony's tussen.

StalNollie succes met het waken!

Ingrid, nog steeds ellende met Alfie.. Jeetje zeg :\ Hij moet gewoon beter worden! Hij wil met Willem over het strand crossen :D

Patty nogmaals gefeliciteerd! Super gedaan joh! Toppers **\O/**

Miranda, geniet van je vrije dagen!! Druk gehad zo te lezen!

Jenny ohh wat een heerlijk pad! Jaloers! Daar kun je hard =:)


Zo, ik ben weer bij :)

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:50

Heerlijk zo’n pad! Ik heb de Sallandse Heuvelrug achter stal liggen. Als het wat mooier weer is moet ik daar maar eens heen gaan.

@Ingrid; hopelijk gaat het nu echt snel beter met Alf.

Geniet van je vrije dagen Miranda :)).

Ik heb gisteren m’n eerste rijles gehad met de aanhanger. Hij verwacht dat ik 6u rijles nodig heb. Valt me nog mee.
Wel weer even wennen als je ineens weer een rijinstructeur naast je hebt zitten. Netjes twee handjes aan het stuur en spiegels kijken :').

En gister morgen optijd achter de computer om kaarten te kopen voor Justin Timberlake, en dat is gelukt dus ik ben blij *\%/*

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:57

Leuk die lessen Kiekeboefje, 6 uurtjes valt mee! Ik heb ook 6 uurtjes les gehad totaal incl proeflesje en toen direct afgereden, en in 1 keer geslaagd. :)

Pony's hebben 2 daagjes vrij :o gister 13 uur lang gewerkt op kantoor, was laat thuis. Vanochtend weer vroeg begonnen en vanavond nog school dus ook pas weer 23:00 thuis... Morgen gelukkig lekker een vrij dagje, lekker Toliene trainen :):)

Jorex

Berichten: 9983
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:01

Patty, wat goed gereden, super!

Kiekeboefje, leuk pad, waar is dat als ik vragen mag?

Ik heb gisteren even dik 10 km met Alex gefietst en daarna 's avonds nog zumba les gehad. Laat ik het erop houden dat ik spierpijn in mijn benen heb nu en Alex heeft nergens last van. Die ging terug in de paddock meteen met Jorie donderjagen, hoezo niet moe te krijgen? En dat terwijl we rond de 7 km even in galop zijn geweest, hij door de berm, ik op het fietspad. Ging ie even sprinten, 27 km/h gehaald. Snelheidsmonster _O-

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:12

Vind je dat niet doodeng? 27 km per uur met een pony naast de fiets? Ik fiets wel met mijn pony's maar dat gaat me wel te ver := . Maargoed ben dan wel 4 jaar geleden een keer op mijn bakkes gegaan met Bink en de fiets, omdat meneer schrok :+

Overigens kwam hij daarna wel doodleuk terug rennen, toen ik hem riep :')

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:21

Ik zag je foto patty! Super fijn dat je niet zoveel lessen nodig lijkt te hebben. Wel even wennen denk ik inderdaad!! Zou fijn zijn als je hem snel haalt. En super gaaf Justin Timberlake! Hij blijft geweldig. Hoe vroeg moest je er uit?

Drukke dagen linsey! Pas goed op jezelf. Vervelend dat je toen bent gevallen maar wel super lief dat hij terug kwam rennen. Ik fiets echt nooit met mijn pony’s.

Jeetje dat gaat hard Fenna! Knap dat hij dat haalt.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:38

Goed bezig Patty, succes met de lessen +:)+

Linsey ook al zo druk! Ik was gister ook pas na half 7 klaar op kantoor.

Ik fiets ook nooit met Willem. Ik denk dat dat m'n dood zal worden _O-

Kiekeboefje

Berichten: 1798
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:47

Hihi fietsen doe ik niet meer met Donja, die gaat eerst heel hard draven en dan stilstaan. Conclusie: Jenny van d'r fiets _O-

Fenna dat is in Roderesch/Steenbergen/Een/Langelo/Norg/Zevenhuizen. Best leuk! Als je een keer wilt crossen over mooie zandpaden en km's wil rijden mag je best een keer langskomen! :D

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:50

Allereerst: kreeg filmpje van stalgenoten van Alf; hij loopt gelukkig stuk beter op minder metacam dus ik ben zooooooo blij voor mijn schatje!!! Gelukkig ook niet nog een zweer.
Nú in stijgende lijn omhoog.

Susanne; jaaaa goed plan :-) Ooit...!

Patty: ga je daar niet vaak heen? Of moet je toch nog wel met de trailer? Ik ben echt gek op bos! Strand doet me niet zoveel. (Tenzij het in tropisch gebied is met 30 graden haha)
Leuk je les voor je E!
Justin schijnt echt mega goede show te hebben!

Linsey ook al van die lange dagen pfff. Bijna vrij! Geniet ervan!

Fennadev; dat is flinke snelheid haha. Met Alf ook een keer mega hard gegaan aan de fiets maar toch beetje eng. Als hij dam opeens op me springt.....oeps
Zoiets als wat Linsey beschrijft haha

En Romy is lief <3

Jorex

Berichten: 9983
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:53

Alleen de eerste 2 km zijn een beetje griezelig, want meneer wil dan galopperen, maar moet blijven draven, maar hij heeft niet voor niks een touwhalster om. Eigenlijk moet ik hem van te voren even longeren dan. Die sprint was volledig onder mijn controle en met 1 ho was ie terug in een gewone galop. Maar ik had zelf ook niet verwacht dat ie toen nog zoveel energie had om zo'n sprint eruit te gooien, dus ik dacht een handgalopje kan wel even en gaf gewoon het commando voor galop en toen dacht ie dus 'Yes, ik ga sprinten!'. Maar Alex blijft normaal gesproken heel braaf half achter mijn fiets draven. Dan moet ik hem juist aansporen om een stap harder te zetten zodat het voor mij niet voelt alsof ik een pony aan het meesleuren ben.

@Kiekeboefje Ja, dat lijkt me wel gezellig. Ik ben gewoon benieuwd of Alex de 30 km/h ook halen kan haha. Ik weet nu dat ie los 27 km/h kan en voor de kar 25 km/h.

Kiekeboefje

Berichten: 1798
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:02

Fenna, ik keek even terug naar mijn Endomondo opnames en mijn max snelheid was 35.1, maar dat geloof ik niet. Die van gisteren was 22.6. Dat is geloofwaardiger, maar ik denk ook niet dat die app altijd optimaal werkt.

Maar wij redden geen ritten van 25+ hoor :P We kunnen wel een keer voor de Shetlandermenrit op DFW in maart? Zijn er meer die hier aan mee doen?

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:10

Ik zag laatst iemand die tijdens een buitenrit (onder de man) 76 km/u had gereden maximaal :+ die app is soms een beetje van slag

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:14

76 km per uur haha.

Jorex

Berichten: 9983
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:37

Ik vind mijne op zich wel logisch, hij zat gemiddeld in die galop op 25 km/h en we gingen echt vet hard. Ik geef nooit meer het commando voor galop naast de fiets _O-
Ik wil met mijn ritten voor de SMR in DFW op gemiddeld 25 km in een rit zitten. Ik zit nu op 15 tot 20 km in 1 rit, ik rij meestal op zondag of woensdag. Het enige probleem is dat ik niet zelf met de veetrailer durf te rijden, dus tja dan moet mijn moeder mee.

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:58

Fijn dat Alf wat beter loopt! :)

Ik heb gisteren nog met Cookie gefietst. Doe ik max 1x per week. Daarnaast wandelen en eenmaal per week naast de wagen. Rustig aan met zo’n jonkie, maar hij heeft veeeel energie haha!
Hij kent wel de commando’s ho, stap en draf al (en weer terug). Dus dat is wel fijn.

Wat een afstanden rijden jullie zeg!
Ik heb die Endomondo app ook maar op mijn telefoon gezet. Toch wel leuk :)

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 14:13

Ik ga ook echt niet fietsen met Pepper. Die steekt zijn kop tussen zijn benen en zet het op een bokken en racen. :')