Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
x_Heidi schreef:Dankjewel voor de tips! Ik laat haar gewoon goed scheren met de haar richting mee door iemand die er verstand van heeft en dan zie je er als het goed is niks van in de zomer
Ik kan idd wachten op het verharen maar dit duurt meestal echt tot begin juli..al 6 jaar op rij. Dit jaar mennen we voor het eerst echt wat intensiever en merkte vandaag al dat ze het warm had.
Gentlegiant schreef:Mijn tinker begint nu ook met verharen, maar is ook pas eind juni in volledige zomervacht De hals is vrij snel zomerklaar, maar hoe verder naar achteren hoe langer er nog wat winterpluis zit. Hij is 17, zit glimmend in zijn jas en het is nooit anders geweest. Eind augustus begint de vacht alweer te groeien.Heb je al eens bloed laten trekken? Als ze pas midden in de zomer verharen lijkt me dat niet echt gezond...
Gentlegiant schreef:Haal je met de haren meescheren toch nog zoveel d'r af dan? Of ga je er dan meerdere malen over heen?
Ik heb daar nml nog nooit van gehoord en heb altijd gewoon "normaal" geschoren
fjordnina schreef:Leuk! Die van mij komt wel van het erf af Helaas wordt hij er van dit scheerpatroon ook niet mooier van. Maar dan gaat functionaliteit bij mij ook voor@ Grit: Ik zal straks eens gaan zoeken naar een foto. Netjes vindt ik niet belangrijk omdat ze slechts weideornament zijn op een adres waar alleen mensen komen die er wat te zoeken hebben .