Voor mijn grote shet merrie ben ik opzoek naar een ongevoerde regendeken met vaste of losse hals. Ze heeft maat 145. Welke dekens gebruiken jullie voor jullie shetjes
Ik heb een Amigo en Bucas met losse hals en een Shires met een vaste hals. Vaste halzen bevallen mij beter omdat mijn pony zijn manen dan minder dun worden.
Ik heb dan geen 145 nodig. Maar voor mijn shet heb ik een hele fijne van Amigo. Die zijn er vast nog wel in grotere maten. Ook heb ik nog een br 4-ever.
HoiHoi, even een vraagje. Ik ga mijn shet scheren, zou ik daarvoor een deken met hals moeten hebben? Heb wel genoeg dekens maar allen zonder hals. zoja, waar vind ik losse hals die ook op andere deken bevestigd kan worden? iemand tipsss?
Mama_Rianne
Geplaatst: 17-02-16 19:31
Ik heb een Rhino deken, 370 grams met een vaste hals. Ook maat 145 (4.9). Zit perfect net als mijn andere horseware en bucas dekens!
Koper
Geplaatst: 29-02-16 21:08
Hier ook Rhino. Ik heb eentje met wug maar hij is er ook met vaste hals. En in maat 145 heb je er ook liners voor. Heel fijn vind ik dat die ponylijn ook echt past bij de vormen van een pony.
Eliine
Geplaatst: 01-03-16 18:40
Ik heb zowel een rhino als amigo met hals. Beide hele fijne dekens met inderdaad een echte pony pasvorm