Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
EskeGirl schreef:Hij staat momenteel 24/7 buiten in een kleine paddock. Ik verzorg hem maandag en donderdag (hoewel ik officieel de Fries doe... shet van dezelfde eigenaar en vond hem leuk). Wat er voor de rest met hem gebeurd weet ik niet. Niet extreem veel geloof ik
) galopperen stappen we ook stukken tussendoor. Goed voor je evenwicht op je fiets en voor het beest ook wel ff lekker.
Wel goed instappen en uitstappen.
Citaat:Ik kan met de mijne ook echt niet stappen hoor, dat is veel te langzaam. Dan gaat mijn fiets echt zwabberen en dat is niet prettig voor ons beide

) omdat ik ze ook reed hoefde ik niet op te bouwen. Maar wat je kan doen ik goed instappen, dan 10 minuten draven terwijl jij fietst, dan kan je afstappen en 5 minuten lopen met pony en fiets aan de hand en daarna weer stukje draven terwijl jij op de fiets zit. Gaat dit goed dan kan je dat langzaam uitbouwen naar langere stukken draven en kortere stukken stappen bijvoorbeeld.