Ik overweeg een toeran shetlander trailer aan te schaffen. Met koetsendrager... Aangezien het een behoorlijk gedrag is, ben ik erg benieuwd naar mensen die ook een shetlandertrailer hebben van deze dealer, en hoe deze bevalt? Zie graag reacties en ervaringen tegemoet!
Hier ook iemand met een Marsman trailer (ook zonder koetsenframe) en ook super tevreden! Service is goed, mooi trailertje om te zien en krijg er ook altijd hele leuke reacties op!
dingogirl
Geplaatst: 25-04-14 13:43
kennissen van ons hebben een toeran met koetsenframe. zijn super tevreden. en ze gebruiken hem heel veel.
Ok dank voor jullie reacties! Marsman is wel een stuk duurder als een toeran, omdat een toeran op een bestaand onderstel gebouwd wordt, daarom was ik erg benieuwd. Super blij met jullie reacties! Heb helaas al een week geleden om een offerte gevraagd bij Toeran maar nog niks ontvangen...
Patricia_86
Geplaatst: 28-05-14 16:08
hier ook een Hatimarsman trailer. Ik vond de prijs niet zo heel erg verschillen. Hbe daarom voor het ietsje meer voor de Hati gekozen. Ook omdat ik hiervoor een hati heb. Toeran woog leeg 760 en Hati 510.
Ik heb ook een Hati-Marsman trailer. 2 jaar geleden tweehands bij hem gekocht. Inmiddels is de trailer zo'n 10 jaar oud. Super fijne trailer en ook super service gehad bij Marsman. Ik zou niet meer anders willen!