elles9 schreef:jaa maar ze staat nu ook in haar eentje in een wei, en dan wordt er ook nog eens niks met haar gedaan.
Dan kan ze beter wel aandacht van mensen hebben dan heeft ze in dat opzicht wel iets extra's
Dat ze nu toevallig ook alleen staat wil natuurlijk niet zeggen dat het goed is, en dat ze dan wat 'extra's' krijgt op het moment dat ze bij jou meer menselijke aandacht zou krijgen.
Dat is natuurlijk een hele kromme redenatie, dat is letterlijk kiezen tussen slecht en slecht.
Dat sommige paarden enorm worden verwaarloosd door anderen, wil nog niet zeggen dat ik m'n dieren dan maar 'half' mag verwaarlozen, puur omdat het 'altijd erger kan'.
Waarom geen pony er bij? 52 hectare land................. ik zie het probleem niet. En als je er zelf geen eigen bij wil, kun je idd overwegen om een paard/pony van iemand anders er bij te laten zetten.
Zou je nu die pony terug willen en 'm alleen zetten, sorry maar dan vind ik dat gewoon egoistisch. Je helpt haar dan van de regen in de drup. laat 'r dan naar iemand gaat die wél kan bieden wat ze nodig heeft. Contact met soortgenoten = een hele belangrijke basisbehoefte van een paard.