Na een lange tijd niks meer op bokt gedaan te hebben nou toch maar een nieuw account aangemaakt en me weer eens in het gesprek mengen. En mijn kick-off zal plaatsvinden met mijn nieuwste aanwinst… De driejarige hengst Don Diego van de Randstad!
Al sinds veulen in het bezit van een van mijn lessers, maar gezien ze twee minihengsten had en een derde op komst zette ze hem te koop. Al snel realiseerde ik me dat ik hem niet wilde zien gaan, dus besloot ik hem zelf te kopen! De plannen met hem zijn, naast dat hij inmiddels mijn hardloopmaatje is, om een sulky voor hem te kopen en lekker rond te mennen met hem.
En nu heb ik dus naast mijn KWPN-merrie een minihengst. Inmiddels heb ik al allerlei leuke dingen met hem gedaan, zo zijn we laatst nog naar het strand geweest en heb ik met hem in de zee gezwommen.. Wat een ervaring! Ook maken we regelmatig een boswandeling of gaan we samen een ijsje (voor hem een hoorntje) halen in het dorp. Hij is al een keer bij mij thuis geweest, heeft al een keer gevaren en is ook niet onbekend bij de lokale supermarkt.
Bij deze Diego’s introductie samen met wat foto’s… Ik hoop op een gezellige tijd hier bij de mini-afdeling
Groetjes!
Eefje